مدیرکل آموزش و پرورش تهران گفت: ۱۳ هزار و ۵۰۰ خروجی در مجموع امسال و سال گذشته کمبود نیروی انسانی داریم، اما درصدد جبران این خلا هستیم.

کمبود بیش از ۱۳ هزار نیروی انسانی در مدارس پایتخت/ خانواده‌ها نگران کمبود معلم نباشندعبدالرضا فولادوند مدیر کل آمورش و پرورش تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت نیروی انسانی و کمبود معلم  در پایتخت برای سال تحصیلی ۹۹-۹۸ اظهار کرد: امسال ۹ هزار نفر خروجی داریم و حدود ۵۰۰ نیروی جدید جذب خواهیم کرد البته درصدد رفع مشکلات نیروی انسانی هستیم و خانواده‌ها از بابت کلاس‌های درس فرزندانشان نگرانی نداشته باشند.

وی ادامه داد: سال گذشته پنج هزار نفر خروجی داشتیم که با احتساب هشت هزار و ۵۰۰ خروجی امسال در مجموع ۱۳ هزار و ۵۰۰ نیروی انسانی در مدارس کمبود داریم.

جبران خلا نیروی انسانی از طریق نیروهای‌ حق‌التدریس

فولادوند با تاکید بر اینکه در تلاش هستیم تا از طریق نیروهای درون آموزش و پرورش مشکل کمبود نیروی انسانی را از طریق نیروی حق التدریس حل کنیم، بیان کرد: اکنون وضع موجود را ارزیابی کردیم و نسبتا مشکلات حداقل است.

مدیرکل آموزش و پرورش تهران گفت: با توجه به تمهیدات انجام شده برای تامین نیروی انسانی در پایتخت مشکلی، نیروی انسانی برای مهر ۹۸ در حال ساماندهی است.

وی درباره وضعیت فضای آموزشی پایتخت در سال تحصیلی آینده به ویژه در منطقه ۲۲ تهران تصریح کرد: شهرداری متاسفانه همکاری‌های لازم را ندارد و از آقای شهردار می‌خواهیم آموزش و پرورش شهر تهران را دریابند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار