مهم‌ترین حوادث امروز (دوم تیر ماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مهم‌ترین حوادث امروز (دوم تیر ماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری سارق طلا و جواهرات

سرهنگ قدیر مصرخانی  فرمانده انتظامی شهرستان قوچان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت. طلا و جواهرات از منزل شهروندان در سطح حوزه استحفاظی، پیگیری موضوع به منظور شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود:ماموران دایره تجسس کلانتری۱۲ فلسطین با اشراف اطلاعاتی وبررسی شیوه‌های وقوع سرقت، یک سارق سابقه دار را شناسایی وبا هماهنگی قضایی این فرد را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قوچان تصریح کرد: فرد دستگیر شده به۸فقره سرقت طلا و جواهرات از منزل شهروندان اعتراف که. مقادیر زیادی طلاوجواهرات سرقتی از مخفیگاه وی کشف شد.

کلاهبرداری۲۲ میلیون ریالی در فضای مجازی

فرمانده انتظامی شهرستان قوچان  همچنین از شناسایی و دستگیری فردی که اقدام به کلاهبرداری۲۲ میلیون ریالی در فضای مجازی از یک شهروند کرده بود خبر داد گفت:در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری ۲۲ میلیون ریالی از وی توسط فردی ناشناس، موضوع شناسایی سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

سرهنگ قدیر مصرخانی افزود:در تحقیقات کارشناسان پلیس فتا مشخص شد که فرد کلاهبردار اقدام به خرید از فروشگاههای متعدد با استفاده از رمز دوم که در اختیار داشته،کرده است.


وی گفت:بررسی های کارشناسان حاکی از آن بود که شاکی با اعتماد بیجا،کارت خود را در اختیار فرد ناشناسی جهت فعال سازی رمزدوم وخرید اینترنتی قرار داده که پس از مدتی متوجه برداشت ۲۲میلیون ریالی از حساب خود می شود.


فرمانده انتظامی شهرستان قوچان تصریح کرد:کارشناسان پلیس فتا با اقدامات صورت گرفته پس از هماهنگی قضایی متهم را در شهرستان قوچان شناسایی و با دستور مقام قضایی این فرد را دستگیر کردند.

کشف ۴۵۰ کیسه آرد احتکار شده قوچان

سرهنگ قدیر مصرخانی در ادامه  از کشف۴۵۰کیسه آرد احتکار شده در این شهرستان خبر دادگفت:در پی کسب خبری مبنی بر احتکار مقادیر زیادی آرد در یکی از انبارهای سطح شهر قوچان توسط فردی سودجو,رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود:ماموران پس از شناسایی دقیق انبار مورد نظر و با هماهنگي مقام قضایی در بازرسی از این مکان تعداد۴۵۰عددکیسه آرد به ارزش۳۰۰میلیون ریال را کشف و یک متهم را نیز در این زمینه دستگیر کردند.


فرمانده انتظامی شهرستان قوچان با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضایی,ضمن تشکر از همکاری خوب شهروندان با نیروی انتظامی خاطرنشان کرد:پلیس با همه توان به مبارزه با محتکران و اخلال گران اقتصادی ادامه خواهد داد.

کشف کشف ۱۰۳ دستگاه قاچاق تبادل ارز در فضای مجازی

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت:۱۰۳ دستگاه قاچاق تبادل ارز در فضای مجازی به ارزش ۶ میلیارد و ۱۸۰ میلیون در نیشابور کشف شد.

سرهنگ حسین دهقان پور فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور  افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر این که افرادی سودجو با یک برنامه ریزی هدفمند اقدام به ورود غیرقانونی دستگاه‌های تبادل ارز به بخش زبرخان شهرستان نیشابور کرده اند، پی گیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات ماموران پاسگاه انتظامی قدمگاه این شهرستان حاکی از این بود که افراد سودجو این دستگاه‌ها را از یک استان مرزی وارد و با هدف انتقال به سایر نقاط کشور در انبار یک کارخانه متروکه مخفی کرده اند.

دهقانپور گفت: به جهت حساسیت موضوع بلافاصله ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان به محل موردنظر اعزام و پس از هماهنگی قضائی در ۲ مرحله، تعداد ۱۰۳ دستگاه تبادل ارز غیرقانونی و قاچاق را کشف کردند.
 
وی افزود: در این رابطه ۴ متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.
 
انتهای پیام//ا.س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.