فرماندار شهرستان نهبندان گفت: وحدت، انسجام و یکپارچگی رمز موفقیت انقلاب اسلامی ایران است.

 به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،  بیکی فرماندار نهبندان در دیدار با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان نهبندان گفت : باید از تمام ظرفیت ها در جهت توسعه شهرستان استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ناعادلانه‌ترین و ظالمانه‌ترین تحریم‌ها از طریق کشور آمریکا و متحدان آن، به نظام جمهوری اسلامی ایران تحمیل می‌شود افزود: با و حدت، انسجام و یکپارچگی اجازه نخواهیم داد که خدشه‌ای به کشور وارد شود.

بیکی با بیان اینکه مسیری که انتخاب کرده ایم  نشان از موفقیت های است ادامه داد: اقدامات روز‌های اخیر نشان از توان نظامی نیرو‌های نیرو‌های نظامی و انتظامی در مقابله با هر گونه تهدید به کشور است.

فرماندار نهبندان بیان کرد: این شهرستان از لحاظ ساختاری و زیرساختی نسبت به شهرستان‌های دیگر استان، کم‌ برخوردار‌تر و توسعه یافتگی آن کمتر می‌باشد و این می‌طلبد که با همکاری و همفکری تمام دستگاه‌ها و ارگان‌ها در جهت پیشرفت و آبادانی شهرستان اقدامات مناسبی انجام شود.

بیکی فرماندار شهرستان ادامه داد:  با توجه به عدم وجود زیر ساخت ها‌ی مناسب در شهرستان بالاخص روستا‌ها لازم است که همه مسؤلین و دلسوزان منطقه در جهت بهبود وضعیت مردم گام‌ها و اقدامات مثبتی بردارند.

قاسمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان ضمن ارائه گزارش کامل از برنامه‌های حوزه کاری شان بر تعامل، همکاری و همفکری همه دستگا‌ها با مجموعه فرمانداری در جهت پیشرفت شهرستان تاکید و ادامه داد که از ظرفیت‌های ناحیه مقاومت و گروه‌های جهادی در این خصوص استفاده خواهیم نمود.

انتهای پیام / ط ا

استفاده از ظرفیت ها در جهت توسعه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.