مقاومت در برابر دشمن، مهمترین رسالت مسئولان نظام است

امام جمعه یزد گفت: مهمترین رسالت مسئولان نظام مقاومت در برابر دشمن است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، آیت الله محمدرضا ناصری، امام جمعه یزد در خطبه‌های نماز امروز با بیان اینکه مقاومت، عزت ایران، مردم و نظام را در پی داشته افزود: مقاومت ملت ایران به نوعی عزت اسلام را در زمان کنونی بالا برده، امری که ملت‌های مسلمان و آزاده جهان نیز به آن افتخار می‌کنند. 

خطیب نماز جمعه یزد، نحوه برخورد رهبر معظم انقلاب با نخست وزیر ژاپن به عنوان فرستاده ترامپ را برای ایجاد شرایط مذاکره به عنوان جلوه‌ای از عزت اسلام در جهان بیان کرد و افزود: این حرکت رهبر معظم انقلاب هم نمایانگر اقتدار ایران و هم جلوه گر عظمت اسلام ناب محمدی است.

آیت الله ناصری با تاکید بر اینکه مقاومت ما باعث عقب نشینی مستکبران می‌شود گفت: درخواست دشمن برای مذاکره، نوعی فریب است چرا که ما با این‌ها پیش از این مذاکره کرده بودیم و آن‌ها به جای انجام تعهداتشان از توافق نامه حاصله از مذاکرات خارج شدند و دوم اینکه آن‌ها می‌خواهند ما از دستاورد‌هایی که امنیت را به کشورمان آورده دست برداریم و با آن‌ها مانند عربستان رفتار کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در بخش دیگری از سخنان خود شهادت ششمین اختر امامت و ولایت را تسلیت گفت و افزود: حضرت امام صادق (ع) به عنوان مبتکر همه علوم در زمان خود با پرورش شاگردانی بزرگ توانست علوم اسلامی را تخصص گرا کند.

انتهای پیام/ص

خطبه های نماز جمعه یزد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.