عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان گفت طرح به اصطلاح صلح آمریکا برای فلسطین از سوی مجاهدان محور مقاومت نقش بر آب می‌شود.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی العهد لبنان، حسین جشی، عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان از شکست قطعی طرح آمریکا علیه فلسطینیان، از سوی نیروهای مقاومت سخن گفت.

او تاکید کرد: آمریکا در برابر ملتی که به خدای خود ایمان دارد و از اراده رویارویی برخوردار است، شکست خورده است. واشنگتن همچنین در طرح‌ها و جنگ‌های مختلف از افغانستان تا عراق و سپس حمایت از گروه تروریستی سلفی-تکفیری داعش ناکام ماند. آمریکا همراه پیروانش در لبنان، فلسطین و یمن زیان دیدند، چنانکه امروز در تنگنا قرار گرفته و سرگردان است. صبح یک چیز می‌گوید و عصر چیز دیگر.

این نماینده لبنانی در ادامه تاکید کرد: رئیس جمهور آمریکا به دنبال اجرای توافق موسوم به معامله قرن است که عبارت است از توزیع حدود ۵۰ میلیارد دلار بین برخی کشور‌های منطقه برای اجرای طرح صلح، اما او نمی‌داند و نمی‌فهمد که کرامت، اراده، ایمان و جهاد ملت‌های منطقه و قدرت آن‌ها برای رویارویی با پول قابل خرید و فروش نیست از این رو این طرح زیر پای مجاهدان خواهد افتاد همان طور که طرح خاورمیانه جدید سال ۲۰۰۶ نقش بر آب شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: آمریکا ، فلسطین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار