مهم‌ترین حوادث امروز ۱۰ تیر ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز دوشنبه ۱۰ تیر ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

سارق منزل در دام پلیس

سرهنگ فرج رستمی فرمانده انتظامی فسا گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با سرقت، ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ این شهرستان، با اقدامات اطلاعاتی یک سارق سابقه دار که در زندان به سر می‌برد را شناسایی و دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه متهم با دستور قضایی تحویل پلیس آگاهی شد، افزود: با انجام اقدامات فنی و تحقیقات تکمیلی کارآگاهان پلیس آگاهی، وی در مواجهه با مستندات پلیس به ۸ فقره سرقت منزل با همدستی ۳ نفر دیگر اعتراف کرد.

سرهنگ رستمی با بیان اینکه تلاش جهت دستگیری همدستان وی ادامه دارد، خاطر نشان کرد: مالباختگان شناسایی و متهم با پرونده تشکیل شده روانه دادسرا شد.

پرواز بالگرد بر فراز بوانات جهت اعزام مصدوم واژگونی پراید

مسئول اورژانس بوانات در مورد این حادثه گفت:  با اعلام گزارش یک مورد واژگونی پراید در محور سرچهان_قادرآباد سه کیلومتر مانده به شهر کره‌ای به مرکز پیام اورژانس ۱۱۵  بلافاصله آمبولانس پایگاه کره‌ای به محل اعزام شد.

روستائی افزود: این حادثه ۲ مصدوم داشت که پس از انجام اقدامات درمانی لازم به درمانگاه کره‌ای اعزام شدند که یکی از آن‌ها متاسفانه به علت شدت جراحات در درمانگاه فوت شد و مصدوم دیگر که دچار ضربه مغزی شده بود پس از هماهنگی با اورژانس هوائی شیراز جهت اقدامات درمانی تخصصی با بالگرد اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان شهید رجائی شیراز منتقل شد.

امدادرسانی آتش نشانان شیراز به مصدومان در حوادث شیراز

علیرضا عدلو سخنگوی سازمان آتش نشانی شیراز اعلام کرد: واژگونی یک دستگاه خودور زانتیا در کمربندی اکبرآباد شیراز موجب مصدومیت شدید دو تن از سرنشینان خودورو شد.

وی افزود: همچنین تصادف دو دستگاه خودرو سواری وانت پیکان و پژو ۲۰۶ در جاده کیان آباد موجب مصدومیت شدید ۵ تن از سرنشینان خودور شد.

عدلو ادامه داد: همچنین یک نفر از طبقه چهارم در حال ساخت بر روی پشت بام منزل مجاور در بلوار راضی سقوط کرد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شیراز تصریح کرد: برای امدادرسانی به مصدومان این حوادث ۵ ایستگاه عملیاتی آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

توقیف پژو حامل ۳۹ کیلو تریاک در داراب

سرهنگ یحیی انصاری سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان بیان کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ مشکوک و دستور ایست دادند که راننده خودرو بدون توجه اقدام به فرار کرد.

وی ادامه داد: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، خودرو متوقف و در بازرسی از آن ۳۹ کیلوگرم تریاک کشف شد.

سرهنگ انصاری گفت: دراین خصوص ۲ قاچاقچی دستگیر و با تشکیل پرونده به مقام قضایی تحویل داده شدند.

آتش سوزی ۳۰ هکتار از مراتع در اقلید

سرهنگ خسرو رزمجویی فرمانده انتظامی شهرستان اقلید بیان کرد: درپی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره آتش سوزی در منطقه "بیدستان" این شهرستان، بلافاصله ماموران انتظامی به همراه دیگر نیرو‌های امدادی، برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی‌های انجام گرفته مشخص شد ۳۰ هکتار از مراتع طبیعی و باغ‌های بادام بنا به عللی نامعلوم دچارآتش سوزی گردیده است که با کمک نیرو‌های انتظامی و امدادی آتش مهار شد.

هشدار پلیس فتا در خصوص کلاهبرداری تحت عنوان رهن و اجاره خانه

رئیس پلیس فتا استان در خصوص شگرد جدید کلاهبرداران از طریق سایت‌های کاربر محور تحت عنوان رهن و اجاره خانه هشدار داد.

سرهنگ حبیب الله رجبلی گفت: اخیراً پرونده‌هایی به این پلیس ارجاع شده که در آن برخی از شهروندان جهت تهیه مسکن به سایت‌های کاربر محور مراجعه کرده و برای رهن و اجاره منزل خود با آگهی‌هایی روبرو شده اند که قیمت‌های ارائه شده در آن آگهی ها، کمتر از قیمت واقعی در بازار مسکن است.

وی ادامه داد: کلاهبرداران با عناوینی، چون " اگر خواهان این خانه هستید پس تا قبل از اینکه به دیگری قول اجاره داده شود، مبلغ .. به حساب .. پرداخت نمایید " سعی در به دام انداختن قربانیان خود دارند و پس از دریافت وجه واریزی، به هیچ وجه جوابگوی تلفن خود نمی‌باشند.

سرهنگ رجبلی از شهروندان درخواست کرد که به هیچ وجه فریب افراد کلاهبردار را نخورده و از پرداخت هر گونه وجه تا قبل از دریافت کامل جنس و یا انجام کامل تعهد شخص فروشنده خودداری کنند.

رئیس پلیس فتا فارس در پایان با اشاره به قابلیت‌های سایت پلیس فتا آن را پل ارتباطی با شهروندان خواند و گفت: پلیس فتا از خانواده‌های محترم درخواست می‌کند در صورت مشاهده موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس اینترنتی www.cyberpolice.ir بخش گزارشات مردمی یا با شماره تلفن ۰۷۱۲۱۸۲۷۸۰۴ گزارش کنند.

استمرار اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در خرامه

سرهنگ عبدالرسول جوکار فرمانده انتظامی شهرستان خرامه گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و جلب رضایت عمومی مردم، مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان و یگان‌های انتظامی، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز را در سطح شهرستان اجرا کردند.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان در عملیات‌های جداگانه، مقدار ۱۰ کیلو ۳۰۴ گرم انواع مواد مخدر کشف و همچنین ۱۱ خرده فروش مواد مخدر را دستگیر و تحویل مقام قضایی دادند.

سرهنگ جوکار در ادامه اظهار داشت: در طرح برخورد با سارقان نیز، ۱۶ سارق شناسایی و طی عملیات‌های غافلگیرانه‌ای دستگیر شدند.

این مقام انتظامی از استمرار اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در طول سال خبر داد و گفت: شهروندان در صورت مشاهده و اطلاع از فعالیت‌های مشکوک افراد، مراتب را در اسرع وقت به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار