ولیعهد سعودی یک قطعه از خاک عربستان را در اختیار رژیم صهیونیستی قرار می‌دهد تا این رژیم در آنجا پایگاه هوایی احداث کند.

بن سلمان بخشی از خاک عربستان را در اختیار رژیم صهیونیستی قرار می‌دهدبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه اینترنتی مرآة الجزیره، محمد بن سلمان، ولیعهد سعودی یک قطعه از خاک این کشور را به رژیم صهیونیستی هدیه می‌کند تا این رژیم در آنجا پایگاه هوایی احداث کند.

در این گزارش آمده است: محمد بن سلمان ولیعهد سعودی نه تنها به عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی اکتفا نکرد، بلکه پا را فراتر از این گذاشت و به صهیونیست‌ها حق قانونی داد تا بتوانند وارد شبه جزیره عربی شوند و تا مدت نامعلومی در آنجا اقامت کنند.

این پایگاه نوشت: این خبری است که برخی منابع در مصاحبه با روزنامه الخلیج آنلاین اعلام کردند. این روزنامه از وجود روابطی محرمانه بین ریاض و تل آویو به منظور دستیابی به توافق جدید نظامی با اسرائیل که به موجب آن آل سعود قطعه زمینی را در شبه جزیره عربی با هدف احداث پایگاه هوایی به صهیونیست‌ها می‌بخشد، خبر داد.

این روزنامه در گزارشی نوشت: پایگاهی که قرار است احداث شود یک فرودگاه نظامی برای هواپیما‌های رژیم صهیونیستی است که مجهز به مدرن‌ترین فن آوری‌های جاسوسی، اطلاعاتی و همچنین ایستگاه عبور و مرور و اقامت برای سربازان ارتش اسرائیل خواهد بود.

در این گزارش آمده است: رایزنی‌ها و دیدار‌ها بین طرف سعودی و اسرائیلی برای احداث این طرح از ماه‌ها پیش آغاز شده است. بر اساس این طرح رژیم اشغالگر اسرائیل منطقه نظامی را در عربستان برای دراز مدت اجاره می‌کند و بر اساس این درخواست خاک عربستان مُلک اشغالگران می‌شود.

این منابع اعلام کردند عربستان سعودی واقعیت این توافقنامه را با این عبارت که «این منطقه نظامی متعلق به آمریکایی هاست، نه صهیونیست‌ها»، پنهان خواهد کرد.

این منابع افزودند: منطقه‌ای که رژیم صهیونیستی برای خود در عربستان انتخاب کرده است نزدیک فرودگاه شاهزاده سلطان بن عبدالعزیز قرار دارد و تقریبا دو کیلومتر تا شهر تبوک واقع در شمال عربستان فاصله دارد. این ناحیه نزدیک‌ترین منطقه به سرزمین‌های اشغالی است و به همین علت رژیم اسرائیل مشخصا این منطقه را برای پایگاه خود انتخاب و آن را به سرویس‌های جاسوسی مجهز کرده است.

«یوسف الشرقاوی» کارشناس مسائل امنیتی و نظامی در این باره گفت: اسرائیل سال‌هاست به دنبال خاک عربستان است تا یک فرودگاه نظامی برای ارتش خود در آنجا احداث کند تا خود را به منطقه عربی بیشتر نزدیک کند.

این کارشناس امنیتی با اشاره به سوء استفاده رژیم صهیونیستی از شرایط کنونی منطقه و نزدیکی بیشتر به عمق کشور‌های عربی از طریق ایجاد روابط و تاسیس بنادر و فرودگاه‌های نظامی گفت: «حضور ارتش اسرائیل در خاک عربستان در مقطع پیش رو هرگز تعجب آور نخواهد بود به‌خصوص اینکه ریاض تمام در‌های خود را به روی اسرائیل گشوده است».

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مجید حاجی ابادی
۰۰:۱۹ ۱۸ تير ۱۳۹۸
صهیونیستها خیلی حساب شده ودر اندیش عمل کردند وتا اینجاهم براشون بد نبوده عربی رو ببینیدیا گرفتاجنگندیا مسایل داخلی که همش برنامهای اسراییل باهماهنگی انگلیسه خوب اونا تصمیم در تصاحب وتصرف وخاک کشورهای عربی دارند وبن سلمانی که از کودکی زیر نظر اونابزرگ شده حالا در رسیدن به اهداف پلید یهویها البته نه تمام یهودیها بهتر بگم صهیونیسم وانگلیس داره کمکشون میکنه
Iran (Islamic Republic of)
عاشق مهدی
۲۲:۲۳ ۱۶ تير ۱۳۹۸
به قول رهبرم سید علی بزار هر چه می خواهند در عربستان بسازند و انجام دهند روزی عربستان به دست مسلمانان واقعی مانند جبهه ی مقاومت خواهد افتاد
Japan
علی
۱۸:۵۲ ۱۶ تير ۱۳۹۸
مرگ بر آل یهود
-
ناشناس
۱۵:۴۳ ۱۶ تير ۱۳۹۸
عربستان به خاطر ترس از ایران دست به هر کاری می زند
-
ناشناس
۱۵:۴۳ ۱۶ تير ۱۳۹۸
ننگ بر رژیم صهیونیستی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۹ ۱۶ تير ۱۳۹۸
خدا لعنتش کنا
ان شاءالله هر چه زودتر به درک واصل میشه این گاو شیرده آمریکا و اسرائیل، بن سلمان خائن به اسلام و مسلمانان
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۱۴:۲۲ ۱۶ تير ۱۳۹۸
هرچه جلوتر میرویم بیشتر معلوم میگردد که آل سعود ، یهودی صهیونیستی هایی هستند که در بازه ای از زمان با تغییر تاکتیک وحرکتی منافقانه اسلام آورده وبا در پیش گرفتن افراطی ترین مکتب انحرافی در اسلام وخونریزی های زیاد حاکمیت عربستان وقبله گاه مسلمانان را به نام حاکمان اسلامی به دست آورده و تمام سعی خود را در تفرقه افکنی بین مسلمانان بکار برده وموفق به جنایتهای زیادی در این عرصه شدند و تقریبا موفق در اسلام هراسی در نزد سایر مردم جهان گردیدند . مطمئنا واگذاری بخشی از خاک عربستان به اسرائیل ، در این میان کوچکترین جنایت وخیانت آل سعودمنافق یهودی صهیونیستی است واگر اقدامی در خصوص این شجره خبیثه صورت نپذیرد ، قطعا توطئه های بزرگتری را شاهد خواهیم بود.
لازم است که جهان اسلام با رویکردی جدی ، اجازه بیشتری به این خاندان پست منافق ندهند. ونقش روشنگری ایران باید بیشتر باشد.
United States of America
ناشناس
۱۴:۲۱ ۱۶ تير ۱۳۹۸
دکتر گینگ گفته:اگر کسی مرا یکبار فریب داد،شرمش باد،اما اگر دوباره فریب داد شرمم باد،اعراب یکبار جلوی صهیونها سفره پهن کردند و فریب رقاصه ها و پول صهیونیست را خوردند،در آخر خانه و آشیانه ی خود را دادتد و سالها بی خانمانند،امروز نیز برای چندمین بار (بعد کپر قاسم،بعد شش روزه بعد کمپ دیوید بعد لبنان و سوریه و غزه و.‌‌‌..)باز گول بازی های سامری ها را خوده اند البته به بهانه ی ایران که البته صهیونیست و یهود حتی در آرزوها و پیش بینی ها هم فقط تا فرات آمده اند و جراءت ورود را حتی در خواب ندارند،پس شرم بر اعراب بادو بگذارین آنچه لایقند را دریابند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۷ ۱۶ تير ۱۳۹۸
خاک بر سر سعودی های احمققققققق
Iran (Islamic Republic of)
مهیار
۱۴:۱۴ ۱۶ تير ۱۳۹۸
یا بن سلمان ...انت وهن الاسلام و العالم العربی و خائن علی امت العرب و الشهدائ صدرالاسلام و الابطال العرب و شباب الشجعان الذی یقاوموا فی الاراضی الفلسطینی المحتله.....تف علی ویهک یاعبدالصهیون یا دجال آل سعود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۹ ۱۶ تير ۱۳۹۸
الان فهمیدم چرا بابام همیشه به آل سعود میگه آل یهود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۷ ۱۶ تير ۱۳۹۸
پس بگو چرا خوردن شراب و دیسکو و برهنه خوندن خواننده های زن امریکایی رو در عربستان ازاد کرده چون سگ صهنومیست هاست و به دنبال نابودی اسلام
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیم
۱۳:۵۴ ۱۶ تير ۱۳۹۸
من که اصلا نمیتونم صورت بن سلمان رونگاه کنم، پرازحسدوکینه، نباید با یهود ونصرانی دست دوستی وهمکاری بدی، طبق آیات قرآنی
Iran (Islamic Republic of)
عطاالله پشتدار
۱۲:۵۸ ۱۶ تير ۱۳۹۸
خدا خودش برامت مسلمان رحم کند واین خبیث جنایت کار را از صفحه هستی محو کند، محمد بن سلمان، دشمن مسلمانان وبشریت است.
Iran (Islamic Republic of)
م.ه.د.ی
۱۲:۴۰ ۱۶ تير ۱۳۹۸
بحث تصرف خاک نیست ، صحبت از همکاری دو رژیم دست نشانده ی بر ممالک اسلامی هستند که از ثرتهای جهان اسلام به بهترین شکل ممکن علیه دیگر کشورهای اسلامی استفاده میکنند.
Netherlands
ناشناس
۱۱:۵۹ ۱۶ تير ۱۳۹۸
ایران هرگز نباید این اجازه را بدهد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۴ ۱۶ تير ۱۳۹۸
بن سلمان خبیث
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۱۱:۱۶ ۱۶ تير ۱۳۹۸
بنظر من احمتر از اسرائیل و عربستان تو منطقه وجود نداره...
Iran (Islamic Republic of)
حزب الله
۰۹:۱۲ ۱۶ تير ۱۳۹۸
خاک بر سر از ترس ایران چه بدبختی برای خودش درست کرده.
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۰۸:۴۷ ۱۶ تير ۱۳۹۸
خاک برسرت ای وهابيه... که ابروی هرچی مسلمان وعرب بود بردی لعنت به تووال سعودبی غیرت
-
ناشناس
۰۸:۲۷ ۱۶ تير ۱۳۹۸
بی غیرت
Iran (Islamic Republic of)
شادمان
۰۷:۴۲ ۱۶ تير ۱۳۹۸
اين نتيجه حاكميت امراي وابسته به دشمن است كه سبب ميشود اينگونه ستون و پايه هاي اسلام را به مخاطره اندازد ، شما تصور فرماييد چه ميزان انرژي و تبليغات لازم است تا لكه هاي ننگ از دامن اسلام زدوده شود
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۷:۴۰ ۱۶ تير ۱۳۹۸
یا بقرة محمدبن سلمان: از گاوشیردهی مانند تو بعید هم نبود با "معامله قرن" که قبله اول میلیارها مسلمان جهان را به صهیونیستها بخشیدی فی الحال هم مانده که کعبه و مدینه را به صهیونیستها هدیه کنی اول خاک عربستان وقتی جا گیر شدند تقدیم مکه مکرمه و مدینه منوره.... ای خاک بر سرت که بخاطر شیردهی بیشتر عزت و آبروی مسلمانان جهان را لکه دار کردی ننگ بر تو و آل سقوط.....
Iran (Islamic Republic of)
بنده خدا
۰۷:۰۱ ۱۶ تير ۱۳۹۸
تا بحال یهودی و مسیحی صهیونیسم داشتیم ولی ظاهرامسلمان صهیونیسم هم داره اصافه میشه
Netherlands
سعید
۰۶:۱۷ ۱۶ تير ۱۳۹۸
باسلام لطفاً تحقیق نمایید که ال سقوط از یهودیان مخفی نمی باشد چون هیچ رهبر ومملکت داری اینگونه کشورش رابه دشمن نمی‌دهد
Netherlands
سعید
۰۶:۰۹ ۱۶ تير ۱۳۹۸
باسلام در واقع اسراییل بدون جنگ خاک عربستان را اشغال کرده ودراینده نه چندان دور اگر مسلمانان به هوش نباشند کل عربستان رابه اشغال خود درخواهد اورد و در واقع کل عربستان رامثل حالا با پول یا بدون پول تصاحب خواهد کرد .طبق اعتقادات اسراییل کل کشورهای عربی وحتی ایران جزو ارث پدری آنها می‌باشد که در ضرب سکه های چند ده سال پیش آنها ست مسلمان به هوش باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۰ ۱۶ تير ۱۳۹۸
ازاعراب وهابيت انتظاری بیشتر ازاین نیست.
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۱:۰۸ ۱۶ تير ۱۳۹۸
بسم رب الشهداء و الصدیقین : حکم مجازات این مردک سفاک جانی روانی عقده ایی بی شعور حرام لقمه فاسد فاسق قاتل دزد بیت المال مسلمین خائن به اسلام و مسلمین بن سلمان تروریست کودک کش مظلوم کش اره برقی اسید پاش را باید و الزامیست که هر کجا دستگیرش کردند در جهان اسلام توسط دلاور مردان مرد امت حز ب الله بگیرنش و بی اندازنش توی استخر کروکودیل ها که مثل خودش هستند و یاران کثیفش و تمام همکارانش و همراهانش و هم فکرانش و یارانش در جرمها و جنایتکاریهاش خیانتکاریهای کثیفش تا توسط کروکودیل ها به جهنم فرستاده شوند ننگ و مرگ بر آل سعود خائن ملعونین منافق کافر و اربابانش و جیره خوارانش . والسلام و صلوات التماس دعا .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۰ ۱۶ تير ۱۳۹۸
حالا چرا کروکودیل؟
آخرین اخبار