فراخوان پنجمین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی با عنوان «فردا» در چهارمحال و بختیاری منتشر شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، شهرام فرجی معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از انتشار فراخوان پنجمین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی «فردا» با هدف معرفی فعالیت ها، توانمندی‌ها و دست آورد‌های کشور در بخش‌های مختلف علمی، فناوری، نوآوری و صنعتی خبر داد.

وی گفت: این جشنواره در دو بخش مسابقه و بخش‌های جنبی برگزار می‌شود که همه آثار تولیدی در چارچوب محور‌ها و موضوعات مد نظر جشنواره و در قالب‌های مستند، پویانمایی، گرافیک متحرک، فیلم‌های تبلیغاتی، مجموعه‌های مستند تلویزیونی و عکس می‌توانند در این بخش شرکت کنند.

فرجی افزود: بخش‌های جنبی شامل بخش‌های بین الملل و ویژه است که در بخش بین الملل، آثار منتخب و برگزیده خارجی با موضوعات و محور‌های مد نظر جشنواره به نمایش در می‌آید.

وی مهلت ثبت نام و ارسال آثار را تا ۳۰ تیر ماه جاری اعلام و اضافه کرد: جشنواره ۱۵ تا ۱۷ مهر سال جاری برگزار می‌شود.

فرجی ادامه داد: پنجمین جشنواره فیلم وعکس فناوری و صنعتی «فردا» با شعار «حمایت ازتولید ملی»، به همت جهاد دانشگاهی هنر با همکاری ستاد فرهنگ سازی اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با حمایت سازمان‌ها و مراکز هنری و صنعتی برگزار می‌گردد.

انتهای پیام/خ

جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی فردا برگزار می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار