مدیر کل اداره زندان‌های استان کرمان گفت: در دهه کرامت ۲۳ زندانی جرائم غیرعمد در شهرستان سیرجان با رضایت شاکیان زمینه آزادی آنان فراهم شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، رمضان امیری مدیر کل اداره زندان‌های استان کرمان امروز با حضور در کمیته صلح و سازش برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد سیرجان گفت: با توجه به برگزاری جشن‌های گلریزان در ماه مبارک رمضان و کمک‌های خیرین و متولیان صنعتی و معدنی استان می‌بایست که ۲۹۱ نفر زندانی غیرعمد در زندان‌های استان آزاد شوند و ما امروز مجموعه خیرین و صنعت و معدن سیرجان را در ندامتگاه این شهر جمع کردیم تا بر اساس دستور رئیس حوزه قضایی استان شکات و زندانیان در حضور یکدیگر بتوانند رضایت یکدیگر را با حمایت و کمک خیرین جلب کنند.

 رمضان امیری افزود: در دهه کرامت این لطف شامل حال مددجویان شد و ۲۳ زندانی جرائم غیرعمد در این شهرستان با مبلغ ۳۵ میلیارد ریال بدهی زمینه آزادی آنان فراهم شد.

وی گفت: در صدد هستیم تا پایان تیرماه ۲۹۱ زندانی غیر عمد در سطح استان کرمان را که بدهکار مالی هستند به آغوش خانواده هاشان برگردانیم و حلقه‌های صلح و سازش این روند را سرعت بخشیده است و می‌خواهیم با آزادی آنان که تحقق می‌یابد هیچ زندانی جرائم غیر عمد در زندان‌های استان نباشد.

درجلسه کمیته صلح و سازش زندانیان سیرجان ۱۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال را ۳۱ شاکی از زندانیان جرائم غیر عمد را بخشیدند و می‌توان گفت که کمک کردند تا زمینه آزادی ۲۳ زندانی از زندان سیرجان فراهم شد و به گفته مدیر کل زندان‌های استان شاکیان بهترین خیرین در کمک به آزادی زندانیان غیر عمد هستند.

انتهای پیام/ی

کمک شاکیان برای بخشش زندانیان جرائم غیر عمد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.