علی حلوایی گفت: استان سمنان با ارسال ۵۰۰ نفر نیرو در سال گذشته برای بازسازی به عتبات عالیات مقام پنجم کشور را بدست آورده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، علی حلوایی مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان سمنان در نشست خبری مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان سمنان با بیان اینکه تمام بودجه ستاد از طریق کمک‌های مردمی و دستگاه‌های اجرایی تامین می‌شود گفت: استان سمنان با ارسال ۵۰۰ نفر نیرو در سال گذشته برای بازسازی به عتبات عالیات مقام پنجم کشور را بدست آورده است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته استان سمنان جایگاه خوبی هم در زمینه بازسازی و اعزام نیرو به عتبات داشته افزود: در سال گذشته ۸ میلیارد تومان کمک از طرف مردم استان برای هزینه در اربعین حسینی جمع آوری شده است.

حلوایی تصریح کرد: در سال گذشته ۳۱ موکب از استان سمنان در اربعین حسینی حضور داشته که در این موکب‌ها ۱۵۷۰ نفر خادم مشغول فعالیت بوده اند.

وی ابراز داشت: در سال گذشته ۳۲ هزار نفر در اربعین حسینی در موکب‌های استان سمنان اسکان و تغذیه داشته اند که در مدت ۱۲ روز بیش از ۱۱۵ هزار وعده غذایی در بین زائران توزیع شده است.

انتهای پیام / م

کمک ۸ میلیارد تومانی مردم استان سمنان برای هزینه در اربعین حسینی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار