در حاشیه حضور رئیس قوه قضائیه در گلزار شهدای اراک مادر شهید و او از یکدیگر درخواستی داشتند.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، روز گذشته حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی رئیس قوه قضائیه به همراه هیئت بلند پایه قضایی در راستای سفر یک روزه اش به استان مرکزی به اراک سفر کرده در بدو ورود به گلزار شهدای اراک با مادر یک از شهید گفت و گویی داشتند.

در حاشیه حضور رئیس قوه قضائیه بر مزار شهید "وحید رضا رسولی" در گلزار شهدای شهر اراک، مادر این شهید والامقام که به زیارت  مزار فرزندش آمده بود، به حجت الاسلام و المسلمین رئیسی گفت: از شما می خواهم راه پسر شهیدم وحیدرضا را ادامه دهید.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی هم از این مادر شهید درخواست کرد برایش دعا کند تا توفیق ادامه راه شهدا را داشته باشند.

رئیس قوه قضائیه در ادامه سفر‌های استانی و به منظور بررسی مسائل و مشکلات قضایی و حقوقی استان مرکزی دیروز به همراه معاونانش میهمان مردم استان مرکزی بود و ساعات پایانی شب اراک را به مقصد تهران ترک کرد.

حضور در گلزار شهدای اراک و تجدیدبیعت با آرمان‌های شهدا و امام راحل، دیدار با خانواده‌های شهدا، جانبازان، ایثارگران و اقشار مختلف مردم، حضور در جمع کارگران و نمایندگان شرکت‌های صنعتی استان مرکزی وبررسی مشکلات و دیدگاه‌های آن‌ها، حضور در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی و شورای اداری استان مرکزی، دیدار با علما، روحانیون و اساتید دانشگاه‌ها و نخبگان و شرکت در جلسه شورای قضایی استان مرکزی از برنامه‌هایی بود رئیس قوه قضائیه در آن‌ها شرکت کرد.

روز سه‌شنبه هم معاونان قوه قضاییه با سفر به یازده شهرستان استان مرکزی مسائل و مشکلات مرتبط را بررسی کردند ودر جلسه شورای قضایی استان مرکزی با ارائه گزارش به حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی برای آن‌ها تصمیم گیری شد.

درخواستی که مادر شهید و رئیس قوه قضائیه از همدیگرداشتند

انتهای پیام / ج

بین رئیس قوه قضائیه ومادر شهید در گلزار شهدای اراک چه گذشت

برچسب ها: شهدا ، قوه قضاییه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.