امام جمعه یزد:

حجاب و عفاف نماد عظمت و کرامت بانوان است

امام جمعه یزد گفت: حجاب و عفاف برای بانوان نماد صیانت، کرامت و عظمت است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، آیت الله ناصری امروز در خطبه‌های نمازجمعه این شهر با تبریک میلاد فرخنده امام رضا (ع) به گوشه‌هایی از زندگی و فرمایشات آن حضرت اشاره کرد و گفت: امام رضا (ع) در دفاع از حریم اسلام، شیعه و قرآن مبارزات مختلفی داشت. 

امام جمعه یزد با اشاره به سیر حرکت آمریکا و غربی‌ها در برابر ایران افزود: فروپاشی نظام جمهوری اسلامی، تسلیم شدن ایران و ایجاد اقدامات تنش آفرین در داخل و خارج از ایران از اهداف آمریکایی‌ها در این مدت بود، اما به لطف خداوند دشمنان ایران نتوانستند به اهداف خود برسند و ایران توانسته است در همه عرصه‌ها قدرت خود را حفظ کند.

نماینده، ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه دشمن می‌خواهد با فشار اقصادی ما را وادار کند که دستمان را پیش آن‌ها دراز کنیم تاکید کرد: مردم، جوانان و نخبگان ما باید با تکیه بر استعداد و توانمندی‌های خود و با اراده محکم در برابر دشمنان ایستادگی کنند.

امام جمعه یزد همچنین بر مبارزه با قاچاق کالا، گران فروشی و کم کاری‌ها تاکید کرد.

آیت الله ناصری ۲۱ تیر ماه روز عفاف و حجاب را گرامی داشت و با اشاره به واقعه کشف حجاب رضاخانی و کشتار مردم در مسجد گوهرشاد افزود: آن‌ها می‌خواستند با برداشتن حجاب، عظمت و کرامت زنان را بگیرند و بانوان ما سرتا پا فرنگی شوند، اما با ایستادگی و هوشیاری علما و بزرگان ما نتوانستند به هدف خود برسند.

خطیب نمازجمعه یزد با اشاره به اینکه هدف دشمن این است که زنان برده شهوت و بازیچه دست دیگران شوند، افزود:بانوان ما باید مراقب باشند و بدانند که حجاب و عفاف برای آن‌ها صیانت، کرامت و عظمت به همراه دارد.

انتهای پیام/ص

خطبه های نماز جمعه یزد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.