امام جمعه بافق:

مسوولان برای حجاب سرمایه گذاری کنند/ شورای نگهبان در برابر دشمنان مقاوم است

امام جمعه بافق گفت: خارج شدن از سلطه آمریکا یکی از اهداف حج الهی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، حجت الاسلام سید جواد سلیمانی امام جمعه بافق با اشاره به روز عفاف و حجاب گفت:حجاب جز فرامین الهی است و از فطرت انسان نشات می‌گیرد.

وی افزایش آمار طلاق را بی بند و باری حاکم بر جامعه بیان کرد و افزود: زن گوهری است که باید در صدف بماند و باید به گونه‌ای خود را بپوشاند که از چشم هوسبازان در امان باشد.

خطیب جمعه بافق با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در این راستا خاطر نشان کرد: حجاب، تکریم زن و به معنی جلوگیری از اختلاف زن و مرد است که باید همگان به آن توجه داشته باشند.

حجت الاسلام سلیمانی خطاب به مسوولان تصریح کرد:مسوولان باید در این راستا تلاش و در این زمینه سرمایه گذاری کنند که دشمن این موضوع را هدف قرار داده تا اعتقادات را خدشه دار کند.

وی همچنین به بیانات مقام معظم رهبری با کارگزاران حج اشاره کرد و گفت:هرگونه سستی در راه تحقق اهداف میتواند به اعمال حج ضربه بزند که یکی از اهداف حج خارج شدن از سلطه آمریکاست.

امام جمعه بافق ادامه داد:حج زمانی حج الهی است ما علیه ظالمان، مستکبران و جنایت کاران اعلام برائت کنیم.

حجت الاسلام سلیمانی به۲۶تیرماه سالگرد تاسیس شورای نگهبان اشاره کرد و گفت:شورای نگهبان مانع ورود مخالفان به ارکان نظام است و مقاوم در برابر دشمنان خارجی و داخلی می‌باشد.

تبریک دهه کرامت و تشریح روایاتی از امام رضا (ع)، قرارگیری در آستانه سالروز تاسیس سازمان بهزیستی با شعار توانمندی و ارتقا سلامت اجتماعی و سازمان اجتماعی از دیگر مواردی بود که امام جمعه بافق در خطبه‌های این هفته مطرح کرد.

انتهای پیام/ص

خطبه های نماز جمعه بافق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.