امام جمعه مهریز:

آمریکا دشمن اصلی و بزرگترین ناقض حقوق بشر در دنیاست

امام جمعه مهریز گفت: مهمترین وظیفه قوه قضاییه مبارزه با فساد است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، حجت‌الاسلام عبدالرضا محی الدینی امام جمعه مهریز در خطبه‌های امروز نماز جمعه با گرامیداشت هفته قوه قضائیه گفت: مهم‌ترین وظیقه قوه قضاییه مبارزه با فساد است و کم کاری در این عرصه موجب سوء استفاده سود جویان می‌شود.

حجت الاسلام محی الدینی به سالروز شهادت شهید بهشتی اشاره کرد و گفت: او از شخصیت‌های تراز اول انقلاب اسلامی و نماد مدیریت جهادی، روحیه جهادی و انقلابی بود و خداخواهی، ولایت مداری و قانون مداری سه محور اصلی تلاش شخصیت شهید بهشتی به شمار می‌رفت.

حجت‌الاسلام محی الدینی به آغاز هفته حقوق بشر امریکایی اشاره کرد و افزود: به تعبیر مقام معظم رهبری آمریکا حق ندارد از حقوق بشر صحبت کند، زیرا بزرگترین نقض کننده این حقوق در جهان است.

وی تصریح کرد: آمریکا همواره در همه زمان‌ها و در عرصه بین المللی در اداره همه کشور‌ها دخالت می‌کند و استفاده دوگانه از واژه حقوق بشر باعث شده تا این کشور به عنوان اصلی‌ترین دشمن حقوق بشر معرفی شود.

امام جمعه مهریز تأکید کرد: دولت امریکا تنها در نیمه دوم قرن بیستم بیش از ۱۰۰ کودتا را برای براندازی حکومت‌ها طراحی و رهبری کرده و ده‌ها بار به اشغال کشور‌ها اقدام یا آن‌ها را تهدید به مداخله نظامی کرده است.

وی ادامه داد: امروزه آل سعود و همه آن شکمباره‌ های خود فرخته و مرتجع عربی نه تنها بابت سرسپردگی خود به آمریکا و کشور‌های غربی پولی دریافت نمی‌کنند بلکه برای نزدیکی به صیهونیست‌ها و دولت آمریکا مانند گاو‌های شیرده میلیار‌ها دلار می‌پردازند و طوق ذلت را بر گردن خویش می‌افکنند.

حجت‌الاسلام محی الدینی ضمن تسلیت شهادت امام صادق (ع) گفت: دوران امامت ایشان دوره شکوفایی اساسی تشیع بود و با تربیت شاگردان فراوان در این دوره حیات تازه‌ای به مکتب اسلام بخشید.

حجت‌الاسلام محی الدینی با اشاره به سالگرد شهادت چهارمین شهید محراب ادامه داد: شهید صدوقی سند افتخار روحانیت مبارز، مجاهد و از یاران دیرین نظام انقلاب اسلامی بود.

انتهای پیام/ص

خطبه های نماز جمعه مهریز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.