وظیفه ما مانند رزمنده جهادگری است که از جان خود می‌گذرد تا جان انسان‌ها را نجات دهد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، فرزاد فردوسیان دبیر انجمن علمی دانش جویان بیمارستان شهید صدوقی یزد گفت: سید ناصر عمادی پزشک نمونه جهادی سال ۱۳۹۴ در ایران است که در کشور‌های مختلف از جمله آفریقا خدمات پزشکی به بیماران ارائه می دهد.

سیدناصر عمادی پزشک برگزیده سال ۹۴، با حضور در جمع دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهیدصدوقی یزد با بیان این که مسئولیت بسیاربزرگی به عهده شما دانشجویان است، گفت: هیچ جایگاهی بالاتر از جایگاه دانشجو نیست.

وی با اشاره به گزیده‌ای از فعالیت های خود در شهر بم، کنیا، آفریقای جنوبی و غیره گفت: سال ۸۶ به آفریقا رفتم تا نام و نشانی از کشور ایران در جهان باشم در آفریقا بیمار مبتلا به اچ‌ای وی مثبت ۵۰ ساله خودم زخمهایش را شستم و با امیدخدا درمانش کردم.

طبابت نقش موثری در جان انسان‌ها دارد

عمادی مولفه‌های علم واطلاع را ازمولفه‌های مهم برشمرد و تصریح کرد: طبابت نقش موثری در جان انسان‌ها دارد، شما باید کاری کنید تا هر جا می‌روید مردم دور شما جمع شوند و باعث نجات جان آنان باشید.

این پزشک بدون مرز  به دانشجویان توصیه کرد: در ارائه مطالب علمی نباید نقصانی داشته باشید، ماباید معرف نام و نشان خودمان باشیم هرکاری می‌کنیم اول برای کشورمان و دین مان باشد.

عمادی گفت: وظیفه ما مانند رزمنده جهادگری است که از جان خود می‌گذرد تا جان انسان‌ها را نجات دهد.

این پزشک بدون مرز در پایان توصیه کرد: سعی کنید در جامعه انسان مفیدی باشید تا آدم مهم!

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار