افراد برتر چهل ودومین دوره مسابقات قرآن کریم استان بوشهر با حضور رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امورخیریه تجلیل شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر دراین مراسم گفت: ۱۰ نفر داور استانی و ۲ ناظر کشوری سازمان اوقاف و امور خیریه داوری مرحله استانی چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم استان بوشهر را برعهده داشتند.

حجت الاسلام محمد رضا اسماعیل پور افزود: در بخش خواهران در رشته حفظ کل قرآن کریم زینب حسین آبادی و شهربانو صادق زاده به ترتیب با امتیاز ۱۶۲.۷۳ و ۱۴۵.۴۸ حائز رتبه اول و دوم مرحله استانی شدند.

وی ادامه داد: در بخش حفظ ۲۰ جزء نیز وجیهه درویشی، زهره بابا علی و نجمه مزارعی به ترتیب با ۱۷۲.۹۲، ۱۵۴.۳۵ و ۱۵۳.۸۵ امتیاز رتبه اول تا سوم کسب کردند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر بیان کرد: در بخش حفظ ۱۰ جزء سیده زکیه حسینی، رباب حسینی و سکینه حسینی به ترتیب با ۱۸۴.۹۵، ۱۷۵.۸۷ و ۱۷۴.۸۵ حائز رتبه‌های برتر شدند و در حفظ پنج جزء زینب حسینی با امتیاز ۱۶۹.۸۵، رقیه رستم جبری با امتیاز ۱۵۸.۸۷ و فاطمه هدایتی پور با امتیاز به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.

اسماعیل پور یادآور شد: در بخش قرائت ترتیل نیز زهرا کشاورز با امتیاز ۸۷.۹، نرجس شریف زادگان با امتیاز ۸۷.۳۵ و راضیه نظری با امتیاز ۷۳.۶ ترتیل حائز رتبه اول تا سوم مرحله استانی شدند.

وی تصریح کرد: در رشته قرائت تحقیق نیز سیده شکوفه حسینی با امتیاز ۸۴.۳۵، الهه اعتمادی نژاد با امتیاز ۷۹.۶ و فاطمه الوندی با امتیاز ۷۳.۶ به ترتیب مقاوم اول تا سوم این رشته‌های قرآنی را به دست آوردند و به مرحله کشوری چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم راه یافتند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر ادامه داد: در بخش دعا خوانی نیز آسیه نعمتی با امتیاز ۷۸.۲۵، معصومه احتشامی با امتیاز ۷۳.۴۵ و مریم فولادی با امتیاز ۶۸.۷۵ به ترتیب مقام اول تا سوم را از آن خود کردند.

وی درباره نتایج مسابقات برادران نیز گفت: محمد انگشبه با امتیاز ۱۸۰.۱۵، میلاد میگلی با امتیاز ۱۷۹.۹۵ و سید عباس حسینی با امتیاز ۱۷۶.۸۵ به ترتیب حائز رتبه اول تا سوم در رشته حفظ کل قرآن کریم مرحله استانی شدند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر افزود: در بخش حفظ ۲۰ جزء نیز عبدالکریم گرگین، محمد حسین واعظی منفرد و سعید افشار به ترتیب با ۱۸۲.۸، ۱۶۹.۸۵ و ۱۶۱.۵ امتیاز به ترتیب مقاوم اول تا سوم را به دست آوردند.

اسماعیل پور عنوان کرد: در رشته حفظ ۱۰ جزء محمد عرب با امتیاز ۱۶۳.۳۵، سید یوسف حسینی با امتیاز ۱۵۳.۲۵ و محمدرضا سلیمانی با امتیاز ۹۸.۹ به رتبه اول تا سوم دست یافتند و در بخش حفظ ۵ جزء فضل الله دشتی با امتیاز مقام اول را کسب کرد.

وی گفت: در رشته قرائت تحقیق ابوالفضل آمینه برازجانی با امتیاز ۸۷.۴۵، محمد جماله با امتیاز ۸۳.۴ و رضا قائدی با امتیاز ۸۱.۹ رتبه اول تا سوم را کسب و به مرحله کشوری راه پیدا کردند و محمدمهدی انگالیان با امتیاز ۸۸.۲۵، صادق غریبی با امتیاز ۸۶.۸ و رضا یوسفی با امتیاز ۸۶.۰۵ به ترتیب مقام اول تا سوم رشته قرائت ترتیل رسیدند.

اسماعیل پور افزود: مقام اول تا سوم رشته اذان مرحله استانی چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم نیز به سید محمد حسن حسینی با امتیاز ۸۵.۰۵، سید حامد ابطحی با امتیاز ۸۳.۷۵ و مسلم داودی نژاد با امتیاز ۷۳ رسید و در بخش دعا خوانی نیز محمد علی هاشمی با امتیاز ۷۹.۳۵، مجید مرادی با امتیاز ۶۸.۰۹ و کاظم ربیعه با امتیاز ۶۶.۴۵ به ترتیب مقام اول تا سوم مرحله استانی را در بوشهر کسب کردند.

انتهای پیام/ک

معرفی برترین‌های چهل ودومین دوره مسابقات قرآن کریم استان بوشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.