مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان از مشارکت ۱۱ هزار و ۳۶۲اصفهانی در نزاع‌های خیابانی در سه ماهه اول امسال خبر داد.

علی سلیمانی‌پور، مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: در سه ماهه اول امسال ۱۱ هزار و ۳۶۲ اصفهانی در نزاع‌های خیابانی شرکت داشتند که از این امار سه هزار و ۹۴۷ نفر زن و هفت هزار و ۴۱۵ نفر مرد بوده‌اند.

او با اشاره به اینکه آمار نزاع‌های خیابانی نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶.۹ درصد افزایش یافته است، تصریح کرد: مراجعان به دلیل نزاع ۳۶ درصد از حجم مراجعان معاینات بالینی مراکز پزشکی قانونی استان اصفهان را تشکیل می‌دهند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان اضافه کرد: مراجعان نزاع خیابانی در مدت مشابه پارسال سه هزار و ۶۵۴ نفر زن و شش هزار و ۹۷۶ نفر مرد بوده‌اند و د رمجموع تعداد ۱۰ هزار و۶۳۰ نفر به دلیل نزاع به مراکز پزشکی قانونی استان مراجعه کرده بودند.



افزایش صددرصدی غرق شدگی در اصفهان

 


سلیمانی پور ادامه داد: در سه ماه نخست امسال ۲۱ نفر شامل ۱۷ مرد و چهار زن جان خود را در اثر غرق شدگی از دست داده‌اند.

او به افزایش ۱۰۰ درصدی تعداد فوتی‌های ناشی از غرق‌شدگی در استان اصفهان در سه ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته اشاره کرد و ادامه داد: پنج نفر از افراد فوت شده بر اثر غرق‌شدگی در استخر کشاورزی، پنج نفر در رودخانه، سه نفر در استخر شنا، پنج نفر در کانال‌های آب، دو نفر در چاه و یک نفر در سایر اماکن جان خود را از دست داده است.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.