یک فروشگاه به علت رعایت نکردن موازین بهداشتی، از سوی بازرسان بهداشت شهرستان کوار، تعطیل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، زهرا قاسمی کارشناس مسئول بهداشت محیط این شبکه اظهار کرد: یک فروشگاه متخلف با وجود اخطار‌های فراوان و رفع نکردن نواقص بهداشتی در مهلت تعیین شده، از سوی واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان تعطیل و به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

وی افزود: بازرسان بهداشت محیط به طور مستمر، همه فروشگاه‌های بزرگ، سوپرمارکت‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای را بازرسی و در صورت مشاهده تخلف بهداشتی مانند تقلب در مواد غذایی، نداشتن تاریخ تولید و انقضای جنس، رعایت نکردن ضوابط بهداشت فردی و ساختمانی با متخلفان طبق قانون برخورد جدی می‌کنند.

قاسمی با این تاکید بر این که مواد غذایی باید دارای تاریخ انقضا و تولید و متصدیان نیز باید دارای کارت بهداشت با تاریخ معتبر باشند، یادآور شد: باید در این مراکز، کارت بهداشت متصدیان در معرض دید بازرسان قرار گرفته و آن‌ها موظف هستند در کلاس‌های آموزشی بهداشتی نیز، شرکت کنند.

کارشناس مسئول بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان کوار از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف، شکایت و اعلام تخلف بهداشتی را می‌توانند با سامانه ارتباط مردمی به شماره ۱۹۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام/چ

تعطیلی فروشگاه متخلف در کوار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار