اردو‌های تربیتی طرح شهید بهنام محمدی با حضور ۳ هزار دانش آموز گیلانی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، جمیل عباسی غریب، سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گیلان گفت: ۳ هزار دانش آموز دختر و پسر دوره اول مدارس گیلان در اردوی ۲ روزه برنامه تربیتی طرح شهید بهنام محمدی (پیوند خانواده، مسجد و مدرسه) شرکت کردند.

وی با تأکید بر ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت مساجد و مدارس برای تعلیم و تربیت دانش‌آموزان افزود: طرح تربیتی شهید بهنام محمدی با همکاری سپاه قدس استان زیرنظر بسیج دانش‌آموزی به منظور اتصال مسجد، منزل و مدرسه برگزار می‌شود.

سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه ۸۶ مدرسه در جوار مساجد استان مجری این طرح در گام نخست بودند، اظهار داشت: طرح تربیتی شهید بهنام محمدی به دنبال تربیت نوجوان تراز انقلاب اسلامی با استفاده از ظرفیت مدارس و مساجد است.

عباسی با تبیین جایگاه خانواده و مسجد، هماهنگی و همکاری پیوسته و مداوم این نهاد‌های تربیتی در تربیت نسل نوجوان و جوان را در جهت پیشبرد اهداف گام دوم انقلاب اسلامی اثر گذار دانست و گفت: برنامه اردوی طرح تربیتی شهید بهنام محمدی ۱۵ تا ۳۰ تیر ماه در محل اردوگاه ۷ تیر رامسر اجرا شد.

وی تصریح کرد: طرح شهید بهنام محمدی برای اولین بار در گیلان از مهر ۹۷ در ۸۶ مدرسه مناطق مختلف استان و با مشارکت ۲۰ هزار دانش‌آموز مقطع اول متوسطه برگزار شده است.

انتهای پیام/ع

برگزاری اردو‌های تربیتی طرح شهید بهنام محمدی با حضور ۳ هزار دانش آموز گیلانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.