حضور تیم فوتسال هنرمندان کشور در کرمان بهانه ای برای یک گلریزان باشکوه از خیران کرمانی برای منطقه سیل زده حمیدیه اهواز بود که بر مبنای آن ۵۳۰ میلیون تومان جمع آوری شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، با حضور چهره های مطرح تیم فوتسال هنرمندان ایران در کرمان، مراسمی در باغ بهرامی برگزار شد که در این مراسم با حضور خیران کرمانی مبلغی بالغ بر ۵۳۰ میلیون تومان برای کمک به مردم حمیدیه جمع آوری شد.

استان کرمان به عنوان معین این منطقه سیل زده، این بار با یک حرکت ورزشی ـ اجتماعی و دعوت تیم فوتسال هنرمندان ایران، به مدد مردم شریف حمیدیه آمد و از این طریق کمک های مالی و غیر مالی قابل توجهی را برای این عزیزان جمع آوری کرد.

در پایان این حرکت زیبا و باشکوه، دیدار دوستانه تیم های فوتسال منتخب ورزش و هنر کرمان با ستارگان هنر ایران با عنوان «پویش همدلی» به نفع "مردم در بحران حمیدیه" با حضور مردم و مسئولان در سالن فجر کرمان برگزار شد.

این دیدار‌ با نتیجه ی ۲ بر یک به نفع تیم ورزش و هنر کرمان پایان یافت.

در تیم فوتسال هنرمندان ایران چهره هایی از جمله امین زندگانی، علی عبدلمالکی، نیما نکیسا، جواد هاشمی، رضا عیوضی، پویا امینی و... حضور داشتند.

جمعیت هلال احمر کرمان به عنوان متولی اصلی این حرکت، برنامه این سفر را برای جمع آوری کمک خیران کرمانی تدارک دیده بود، باشگاه مس کرمان نیز با پرداخت مبلغی در حدود ۷ میلیون تومان از هزینه های اسکان تیم هنرمندان، در این حرکت خداپسندانه شرکت کرد.

انتهای پیام/ب

دیدار دوستانه تیم های فوتسال منتخب ورزش و هنر کرمان با ستارگان هنر ایران

برچسب ها: اخبار ورزشی ، فوتسال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار