اخبار ورزشی شطرنج، المپیاد استعداد‌های برتر، تنیس و والیبال نشسته را در روز یکشنبه ۶ مرداد، در بسته ورزشی قزوین مشاهده کنید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، در بسته اخبار ورزشی امروز یکشنبه شاهد خبر‌هایی از قزوین میزبان ۵ رشته در دومین المپیاد استععداد‌های برتر،صعود تیم والیبال نشسته استان به مرحله دوم رقابت‌های جام حذفی کشور،مسابقات تنیس رده‌های سنی کشور در قزوین به پایان رسید،آغاز رقابت‌های شطرنج جام قزوین هستید.

مسابقات تنیس رده‌های سنی کشور در قزوین به پایان رسید

در پایان این رقابت‌ها و در رده سنی زیر ۱۰ سال علی تقی زاده از استان تهران با غلبه بر فربد ایمانی از استان آذربایجان غربی به مقام قهرمانی رسید و آریا شعبان نژاد از استان تهران و عطااله فرحناک از استان آذربایجان شرقی هم مشترکا به مقامی‌سومی این رده سنی رسیدند.

در رده سنی زیر ۱۲ سال یاسین حاجیلویی از استان تهران با غلبه بر مانی ملاعسگری از استان تهران به مقام قهرمانی رسید و رادین فهیمی از استان البرز و شایان رحیمی از استان ایلام مشترکا به مقام سومی این رده سنی دست پیدا کردند.

در رده سنی زیر ۱۴ سال هم آرین حسن زاده از استان مازندران با غلبه بر مهیار اعوانی از استان سمنان به قهرمانی رسید و کیان کریمی از استان مازندران و یاسین حاجیلویی از استان تهران مشترکا به مقام سومی دست پیدا کردند.

این مسابقات طی ۷ روز به میزبانی هیات تنیس استان در مجموعه تنیس مینودر قزوین برگزار شد.

صعود تیم والیبال نشسته استان به مرحله دوم رقابت‌های جام حذفی کشور

در پایان مرحله نخست رقابت‌های جام حذفی والیبال نشسته، تیم قزوین در گروه پنج با تیم‌های تهران، مازندران و خراسان رضوی هم گروه بود و با شکست هر سه حریف، به عنوان تیم اول گروه به مرحله دوم رقابت‌ها صعود کرد.

مرحله اول این رقابت‌ها طی ۳ روز در تهران برگزار شد.

قزوین میزبان ۵ رشته در دومین المپیاد استععداد‌های برتر

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان گقت: در دومین دوره این رقابت‌ها قزوین میزبان رشته‌های قایقرانی اسلالوم دختران، کانوپولو پسران، بسکتبال سه به سه دختران، بدمینتون دختران و نجات غریق پسران است.

افسانه حسن نایبی یادآورشد: بیش از ۱۲ هزار ورزشکار در دو ماه آینده میهمان استان خواهند بود.

آغاز رقابت‌های شطرنج جام قزوین

در این رقابت‌ها بیش از ۳۵۰ شطرنج باز از سراسر کشور در سه جدول طی ۹ دور به روش سوئیسی رقابت می‌کنند.

۵۰ میلیون تومان در مجموع به نفرات برتر اهدا می‌شود.

این رقابت‌ها تا ۱۱ مرداد به میزبانی سالن شهید رجایی دانشگاه پیام نور قزوین برگزار می‌شود.

انتهای پیام/چ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار