مربی دوومیدانی گفت: به خاطر اینکه شاگردانم رسولی و شیری درگیر خودخواهی‌های فدراسیون نشوند با آن‌ها قطع همکاری کردم.

هادی سپهرزاد مربی دوومیدانی در گفتگو با  خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: با توجه به شرایط پیش آمده تصمیم گرفتم که با حسین رسولی و بهنام شیری پرتابگران کشورمان قطع همکاری کنم، چون نمی‌خواهم این ۲ ورزشکار درگیر خودخواهی‌های فدراسیون شوند. این ۲ نفر اولین مدال‌های ورزشی خود را در زمانی که شاگرد من بودند بدست آوردند و نتایج آن‌ها در سوابق کاری ام ثبت می‌شود.

او ادامه داد: من قصد داشتم که شرایط خوبی به وجود آورم تا رسولی و شیری ورودی المپیک بدست آورند، اما لجبازی‌های فدراسیون دوومیدانی باعث شد که این ۲ ورزشکار در شهرستان تمرین کنند و دچار مشکل شوند و از شرایط ایده آل دور شدند به همین علت از هدایت این ۲ ورزشکار کناره گیری کردم.

امیدوارم مربی جدید شیری و رسولی رزرومه اش از من قوی تر باشد 

سپهرزاد بیان کرد: من شنیدم که فدراسیون دوومیدانی به دنبال جذب مربی برای شیری و رسولی است و امیدوارم کسی که هدایت این ۲ ورزشکار را برعهده می‌گیرد رزرومه اش قوی‌تر از من باشد. به هر حال هدفم کمک به جوانان و ارتقای سطح کیفی ورزشکاران است. در حال حاضر با علی ثمری یک ماه  و نیم است شروع به همکاری کردم که برای مسابقات داخل سالن آسیا و کسب ورودی المپیک آماده می شویم.

امکانات و شرایط مناسب برای کسب سهمیه المپیک وجود ندارد

مربی دوومیدانی درباره اظهارات کیهانی مبنی بر اینکه برخی از مربیان درخواست مالی غیرمتعارف داشتند، گفت: من فقط یک بار گلایه کردم که حقوق یک مربی داخلی یک دهم یک مربی خارجی نیست و حق یک مربی که موفق شده و ورزشکارش قهرمان جوانان و نایب قهرمان بزرگسالان آسیا شده این نیست. مشکل ما برای ادامه همکاری با فدراسیون دوومیدانی این بود که امکانات و شرایط مناسبی برای رسیدن به هدف که همان کسب ورودی المپیک بود وجود نداشت. همه ورزشکاران بزرگ از جمله تفتیان، مرادی و شیری هم همین مشکل دارند و با این امکانات نمی‌توانند در مسابقات به موفقیت دست یابند.


بیشتر بخوانید:

پیرجهان هم رکورد زد، هم طلا گرفت/ مدال نقره بر گردن حمیده عباسعلی نژاد

ربانی: کیهانی فراموش کرده رئیس فدراسیون دوومیدانی است/ بعید می‌دانم در المپیک توکیو نتیجه خوبی بگیریم

سپهرزاد: رئیس فدراسیون در پاداش‌ها دست برده است/ با ما همانند کارگر‌های موقت برخورد می‌کنند


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار