رئیس پلیس راه استان کرمانشاه از فوت ۹۴ نفر در تصادفات برون شهری امسال استان خبر داد.

به گزارش     گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،محمد حیدری رئیس پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به کاهش ۱۷ درصدی تعداد فوتی‌های تصادفات برون شهری امسال استان، گفت : از ابتدای امسال تا پنجم مرداد ۹۴ نفر در جاده‌های استان جان باختند که این تعداد نسبت به سال گذشته با فوت ۱۰۹ نفر، حدود ۱۷ درصد کاهش داشته است.

وی گفت : ۸۵ درصد فوتی‌های تصادفات برون شهری امسال را مردان تشکیل می‌دهند.

حیدری افزود: همچنین از مجموع فوتی ها، ۵۰ درصد بین ۱۸ تا ۵۵ سال، ۲۹ درصد بالای ۵۵ سال و ۲۱ درصد نیز کمتر از ۱۸ سال سن داشته اند.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه افزود: طی این مدت ۱۴۷۱ نفر نیز در سوانح جاده‌ای استان زخمی شده اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۱۸۶۱ نفر بوده، ۲۱ درصد کاهش داشته است.

وی محور کرمانشاه-صحنه را حادثه خیزترین محور استان عنوان کرد و افزود: در مدت زمان یاد شده ۹ نفر در این محور جان خود را از دست داده و ۳۶ نفر هم زخمی شده اند.

حیدری گفت: محور هرسین با هفت کشته و ۱۷ مجروح و محور کرمانشاه - کامیاران با شش کشته و ۲۲ مجروح، جایگاه‌های دوم و سوم محور‌های حادثه خیز استان را به خود اختصاص داده اند.

این مقام انتظامی واژگونی و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه، عدم توجه به جلو و انحراف به چپ را اصلی‌ترین علل سوانح جاده‌ای عنوان کرد.

وی در پایان گفت: سال گذشته در مجموع ۴۰۹ نفر در سوانح جاده‌ای استان کرمانشاه کشته و ۴۷۷۰ نفر نیز زخمی شدند .

 

 

انتهای پیام/د

۹۴ نفر در جاده‌های استان جان باختند

 

برچسب ها: حمل و نقل ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.