سخنگوی سابق سازمان تیم‌های ملی دوومیدانی گفت: من امروز به فدراسیون دوومیدانی رفتم و ۵۹ میلیون از پاداش جاکارتا را دریافت کردم.

تیمور غیاثی سخنگوی سابق سازمان تیم‌های ملی دوومیدانی در گفتگو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت پاداش جاکارتا اظهار کرد: من از طریق صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک و سلطانی فر وزیر ورزش وجوانان اقدامات لازم را انجام دادم و توانستم پاداش جاکارتا را دریافت کنم. به هر حال امروز  به حسابرسی  فدراسیون دوومیدانی رفتم و ۵۹ میلیون تومان دریافت کردم. البته باید ۶۹ میلیون تومان می‌دادند که ۱۰ میلیون را به خاطر هزینه‌های مسابقات قهرمانی آسیا در دوحه  قطر کم کردند.  

او ادامه داد: کیهانی بیان کرد که وزارت ورزش و جوانان بودجه اعزام به مسابقات قطر قبول نکرده است و ۱۰ میلیون باید هزینه سفر به این مسابقات بدهید به همین علت  این رقم را  از مبلغ پاداشم کم کرد. به هر حال مبلغ کسر شده را از طریق صالحی امیری پیگیری می‌کنم و حق و حقوقم را می‌گیرم.  

غیاثی بیان کرد: کیهانی حتی حکم تقدیرنامه که در آن تعداد سکه‌ها نوشته شده بود را به من نشان نداد تا از مبلغ پاداش آگاه شوم. پاداش سال ۹۶ برای مسابقات آسیایی هندوستان ۲۰/۵ سکه ابلاغ کردند که کیهانی آن را به ۱۳/۵ سکه کاهش داد. او  ۱۰ سکه به من داد و ۳ سکه دیگر را به خانم کارمند فدراسیون داد. به هر حال من به خاطر کسر  ۷/۵ سکه به بازرسی وزارت ورزش و جوانان شکایت کردم و آن‌ها پیگیر این موضوع هستند. کیهانی این پاداش‌ها را صرف تبلیغات انتخاباتی خود می‌کند.


یبشتر بخوانید:

پیرجهان هم رکورد زد، هم طلا گرفت/ مدال نقره بر گردن حمیده عباسعلی نژاد

ربانی: کیهانی فراموش کرده رئیس فدراسیون دوومیدانی است/ بعید می‌دانم در المپیک توکیو نتیجه خوبی بگیریم

سپهرزاد: رئیس فدراسیون در پاداش‌ها دست برده است/ با ما همانند کارگر‌های موقت برخورد می‌کنند


انتهای پیام/ 

اظهارات غیاثی درباره دریافت پاداش جاکارتا 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار