اولین جشنواره مالک اشتر در شهرستان طبس با حضور نماینده، ولی فقیه در سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، حجت الاسلام و المسلمین نوفرستی نماینده، ولی فقیه در سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه یادآوری برخی نکات برای مومنین نفع و سود دارد گفت: هر مسئولی باید بر زیر مجموعه خود اشراف کامل و همه جانبه داشته باشد.

او افزود: در واقع مدیریت یک امانت الهی است پس ما باید همیشه و هر ساله تمام عیب‌ها و حسنات کار خود را بررسی کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین نوفرستی ادامه داد: در نظارت‌ها چهار نکته مد نظر است که طبق گفته قرآن ما اول باید خوبی‌ها را ببینیم و دوم این که عیب‌ها و مشکلات را بررسی کند؛ و زمانی که عیوب شناسایی شد باید در صدد رفع آن بر آییم.

 قائم مقام نماینده، ولی فقیه در خراسان جنوبی  اظهار کرد: ولایت یعنی اتصال مومنین و امام در جامعه و در واقع مومنین باید عیب هم را بپوشانند.

او گفت: بررسی نواقص سومین مسئله است که باید در بررسی‌ها مورد نظر است، گاهی مشکل در دستور العمل هاست، گاهی در بودجه‌ها و ابلاغیه هاست که نواقص به رده‌های بالادستی برمی گردد.

حجت الاسلام و المسلمین نوفرستی بیان کرد: مسئله چهارم شناخت مسئولین و افراد مدیر، مدبر و کار آمد است، گاهی اوقات با شناسایی افراد کار آمد و با تجربه و ارتقا این گونه افراد در جایگاه‌های بالاتر موفقیت‌های چشمگیری برای یک مجموعه حاصل می‌شود.

نماینده، ولی فقیه در سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی اظهار کرد: ما برای اتصال انقلاب اسلامی خود به حکومت جهانی امام زمان (عج) باید هزینه‌هایی را بدهیم، تلاش‌هایی را انجام بدهیم تا بتوانیم به آن هدف و آرمان بزرگ برسیم و این جز تلاش، خدمت، همبستگی نیرو‌های مومنین و انقلابی حاصل نخواهد شد.

انتهای پیام / ط ا

 اولین جشنواره مالک اشتر در شهرستان طبسبرگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.