خبرنگاران قاصدان امین و راویان صدیق اطلاعات و اخبارند

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری گفت: خبرنگاران قاصدان امین و راویان صدیق اطلاعات و اخبارند.

خبرنگاران قاصدان امین و راویان صدیق اطلاعات و اخبارندبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، علی محمدی مقدم مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری همزمان با ١٧ مرداد و روز خبرنگار، ضمن گرامیداشت مقام و منزلت اصحاب رسانه و صاحبان قلم و اندیشه، با صدور پیامی این روز را به تمامی خبرنگاران، نویسندگان و روزنامه نگاران استان تبریک و تهنیت گفت.

در این پیام آمده است:

«خبرنگاران قاصدان امین و راویان صدیق اطلاعات و اخبارند که بی قرار بر مدار رویداد‌ها و حوادث می‌کاوند تا جان‌های تشنه دانستن را سیراب نمایند.

خبرنگاران به راستی تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه اند؛ خبرنگاران وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند، زیرا همواره در عمق جامعه زندگی می‌کنند و سلامت اجتماعی، فرهنگی و فکری هر جامعه ای، مرهون تلاش‌های شبانه روزی آنهاست.

رشد و توسعه فرهنگی و اجتماعی جامعه مستلزم عزم جدی خبرنگاران در آگاهی رسانی به مردم است و خوشبختانه قلم رسا و شیوای خبرنگاران در این حوزه از طریق ارائه اطلاعات دقیق و وثیق به تصویر عینی از واقعیت در اطلاع رسانی مفاهیم و موضوعات مرتبط با منابع طبیعی و محیط زیست و ارتقا آگاهی عموم و اقشار مختلف جامعه نسبت به این مواهب خدادادی تا حد کثیری توانسته است مانع ورود فرصت طلبان و سودجویان به این عرصه شده و دست متجاوزان به اراضی ملی را کوتاه نماید.

با آرزوی سلامتی و بهروزی تمامی دست اندرکاران در حوزه رسانه و اطلاع رسانی استان، توفیق روز افزون اهل قلم در ترویج فرهنگ منابع طبیعی و خدمت به آحاد جامعه بر سایه سار عنایات حضرت بقیه الله الاعظم را از درگاه خداوند منان مسئلت دارم.»

انتهای پیام/ز

پیام تبریک به مناسبت روز خبرنگار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.