جز و مد آب در ساحل نیوزیلند سبب شد بسته‌های حاوی کوکائین به ارزش میلیون‌ها دلار به ساحل بیایند.

جز و مد میلیون‌ها دلار کوکائین را به ساحلی در نیوزلند آوردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، شامگاه چهارشنبه، به دنبال جز و مد چندین بسته حاوی کوکائین در ساحل «بتلس» در «وست آوکلند» نیوزیلند ظاهر شد و پلیس به محل فراخوانده شد.

کولین پارمنتر، بازرس پلیس، در این خصوص گفت: «پس از اطلاع‌رسانی، پلیس در محل حضور یافت و حدود ۱۹ بسته در ساحل پیدا کرد. پس از آزمایش معلوم شد محتوای بسته‌ها کوکائین بوده است». بنا به گفته پارمنتر، تخمین زده می‌شود ارزش خیابانی این بسته‌ها حدود سه میلیون دلار نیوزیلند (دو میلیون دلار آمریکا) باشد.

این بازرس پلیس در ادامه افزود: «احتمال کمی وجود دارد که بسته‌های بیشتری به ساحل بیایند و از مردم خواسته‌ایم به محض پیدا کردن بسته دیگر بلافاصله با ما تماس بگیرند. بعلاوه آنکه در روز‌های آتی گشت‌هایی را به ساحل اعزام خواهیم کرد تا در صورت ظاهر شدن بسته‌های دیگری مطلع شویم».

رسانه‌های محلی گزاش دادند که این بسته‌ها در داخل یک تور گیر افتاده و ظاهر پوشش آن‌ها نشان می‌دهد مدت طولانی در دریا بوده‌اند.

این نخستین بار نیست که در سواحل نیوزیلند مقدار زیادی مواد مخدر یافت می‌شود. در سال ۲۰۱۶ نیز ۵۰۰ کیلوگرم متامفتامین، به ارزش تقریبی ۵۰۰ میلیون دلار نیوزیلند در ساحل شمال دور این کشور یافت شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار