لزوم احداث مرکز معاینه فنی ماشین آلات سنگین در بافق

در نشست نماینده مردم بافق، مهریز، ابرکوه، خاتم و بهاباد با رانندگان حمل و نقل بافق بر احداث مرکز معاینه فنی ماشین آلات سنگین در بافق تاکید شد.

به گزارش خبرنگارحاضر در محل گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛در نشست نماینده مردم بافق، مهریز، ابرکوه، خاتم و بهاباد با رانندگان حمل و نقل بافق، مشکلات آن‌ها در زمینه افزایش تعداد مجوز باربری ها، لزوم راه اندازی مرکز معاینه فنی ماشین آلات سنگین در این شهرستان و جلوگیری از تردد باربری‌ها در مکان‌های طرح جامع شهری بررسی شد.

صباغیان نماینده مردم بافق، بهاباد، خاتم، مهریز و ابرکوه در مجلس شورای اسلامی بر لزوم احداث مرکز معاینه فنی ویژه ماشین آلات سنگین تاکید کرد.

صباغیان با اشاره به بعد مسافتی این شهرستان تا مرکز استان گفت: به منظور صرفه جویی در وقت و هزینه کامیونداران و رانندگان بافقی نیاز است تا مرکز معاینه فنی راه اندازی شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اجرای طرح جامع شهری عنوان کرد: مکان باربری در این طرح تدوین شده که کامیونداران و صاحبان شرکت‌های باربری در این نشست درخواست اجرای همان طرح گذشته را دارند.

نماینده مردم بافق همچنین اشاره به افزایش صدور مجوز باربری در استان و بویژه شهرستان بافق داشت و خاطر نشان کرد: اکثر کسانی که به دنبال اخذ مجوز باربری بوده اند اکنون با افزایش مجوز دچار ضرر زیان می‌شوند.

صباغیان خاطرنشان کرد:توصیه می‌شود براساس نیاز هر منطقه مجوز باربری صادر شود.

وی پیرامون مسایل و مشکلات مطرح شده در این نشست قول پیگیری و مساعدت داد و از رانندگان خواست تا در جهت تشکیل تشکل صنفی رانندگان تلاش نماید.

انتهای پیام/ ا

نشست بررسی مشکلات کامیونداران بافق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.