وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در سفر به شهر ورامین و پیشوا توسعه زیرساخت‌های ارتباطی برای کشاورزی و اقتصاد دشت ورامین را بسیار بااهمیت دانست.

اتصال ۸ روستای دیگر جنوب شرق استان تهران به شبکه ملی اطلاعات در راستای توسعه زیر ساخت‌های ارتباطی ورامینبه گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدجواد آذری جهرمی در سفر به جنوب شرقی استان تهران برای افتتاح پروژه‌های ارتباطی ورامین و پیشوا در مسجد حضرت ابوالفضل جلیل‌آباد پیشوا حاضر شد و در جمع مردم و مسئولان این شهر با اشاره به ظرفیت‌های بالای دشت ورامین در حوزه‌های اقتصادی و کشاورزی، گفت: ما هم برای انجام‌وظیفه و ارائه خدمت به مردم و تسهیل فعالیت اقتصادی در این منطقه، وظیفه‌داریم تا زیرساخت‌های ارتباطی را فراهم کنیم.

وی با اشاره به راه‌اندازی دو سایت در جلیل‌آباد پیشوا و محمدآباد ورامین، افزود: با راه‌اندازی این دو سایت ۸ روستای پرجمعیت این مناطق به شبکه ملی اطلاعات متصل می‌شوند. وزیر ارتباطات تأکید کرد: تا پایان سال جاری نیز باقی‌مانده روستاهای بالای ۲۰ خانوار به شبکه ملی اطلاعات متصل می‌شوند. وی اظهار امیدواری کرد که این خدمات موجب کسب رضایت مردم شود.

اتصال ۸ روستای دیگر جنوب شرق استان تهران به شبکه ملی اطلاعات در راستای توسعه زیر ساخت‌های ارتباطی ورامین

تقدیر آذری جهرمی از تیم والیبال ورامین

آذری جهرمی همچنین در شهرستان ورامین در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان حاضر شد و با مسئولان و اعضای تیم والیبال ورامین دیدار کرد. وی در این جلسه که برای تقدیر و حمایت آذری جهرمی از تیم والیبال ورامین برگزارشده بود، تأکید کرد: من باید از تلاش شما برای رسیدن به موفقیت و قهرمانی تقدیر کنم.

وزیر ارتباطات در این جمع گفت: ورزش از دو جنبه که یکی سرگرمی است و برای سلامت انسان ارزشمند و از جنبه دیگر که عزت ملی است و در رقابت‌های بین‌المللی با مطرح کردن نام ایران رقم می‌خورد، اهمیت دارد. آذری جهرمی به وضعیت ارتباطات در شهرستان ورامین نیز اشاره کرد و گفت: امروز نخستین پورت VDSL به یک خانواده شهید در یکی از روستاهای پیشوا واگذار شد که سیستم VDSL سرعت ارتباطات را در هر منطقه تا ۴ برابر افزایش می‌دهد.

انتهای پیام/

برچسب ها: خواندنی ، بهترین ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار