مهم‌ترین حوادث امروز پنجشنبه ۲۴ تیرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، مهم‌ترین حوادث امروز پنجشنبه ۲۴ تیرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

توقیف موتور سنگین متخلف در تفت

سرهنگ وحید احمدی فرمانده انتظامی شهرستان تفت گفت: ماموران انتظامی بخش نیر یک دستگاه موتور سنگین قاچاق سی آر ام غیر مجاز را توقیف کردند.

وی ضمن اشاره به دستگیری یک متهم در این راستا خاطر نشان کرد: راکب این موتور سیکلت که با ایجاد صدای ناهنجار در سطح شهر باعث رعب و وحشت شهروندان شده بود برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

دستگیری کلاهبردار سایت دیوار در یزد

سرهنگ مرتضی ابوطالبی رئیس پلیس فتا یزد از شناسایی عامل کلاهبرداری با ارائه رسید جعلی با هدف ساخت مستند در سایت دیوار خبر داد و گفت: افراد سودجو با سوء استفاده از عدم سواد رسانه‌ای کاربران به راحتی اقدام به کلاهبرداری می‌کنند.

ابوطالبی رئیس پلیس فتا یزد افزود: در پی شکایت مالباختگان با عنوان کلاهبرداری در بستر دیوار در جایگاه خریدار پرونده توسط کارشناسان این پلیس با اخذ اظهارات شاکیان در دست اقدام قرار گرفت.

او افزود: شاکیان در اظهارات خود مدعی بودند که خانمی به عنوان خریدار با قرار ملاقات حضوری و ارائه رسید جعلی به فروشندگان به هدف شوم خود رسیده است.

سرهنگ ابوطالبی در ادامه گفت: متهم با تلاش فنی و پلیسی ماموران شناسایی و در منزل خود دستگیر شد که در بازجویی خود اعتراف کرده که برای جلب اعتماد فروشندگان با ماشین شاسی بلند دوست خود به محل قرار رفتم و سعی می کردم ظاهری موجه داشته باشم که اعتماد آن‌ها را جلب  کنم و سپس آن‌ها با ارائه رسید واریز وجه جعلی از سوی من، آن ها کالا را در اختیار من قرار می دادندو من به هدف خود میرسیدم.

واژگونی پراید در جاده عقدا اردکان به نائین 

سیدحسین طباطبایی مدیر روابط عمومی سازمان اورژانس استان یزد گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه پراید در کیلومتر ۲۵ جاده اصلی عقدا از توابع شهرستان اردکان به نائین اصفهان شش نفر زخمی شدند.

طباطبایی افزود: این حادثه ساعت ۱۱ امروز اتفاق افتاد که مصدومان به بیمارستان منطقه منتقل شدند.

او ادامه داد: علت حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه منطقه در دست بررسی است.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.