اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در بازدید از مجتمع فولاد خراسان، بر تلاش نمایندگان برای رفع مشکلات صنعتگران و کارگران تلاشگر در پیشانی جبهه تولید تاکید کردند.

تاکید بر رفع مشکلات صنعتگران و تولیدکنندگانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید حسین احمدی مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان با بیان توضیحاتی پیرامون عملکرد مجتمع و برنامه‌های آینده آن، گفت: فولاد خراسان با تکمیل حلقه‌های زنجیره تولید در استان محل استقرار خود، یکی از شرکت‌های اقتصادی، رقابتی، منضبط و پایدار در کشور محسوب می‌شود که ضمن تعامل با نهاد‌های اجتماعی و عمومی استان و شهرستان، همواره برای رعایت دقیق اصول روابط کار و کرامت نیروی انسانی تلاش خود را به کار گرفته است.

او تصریح کرد: این دیدگاه که همه همرزمان ما در جبهه تولید فولاد خراسان، باید برای تحقق «رونق تولید» همت و حمیت جدی به کاربگیرند، خوشبختانه در میان مدیران، سهامداران عمده و کارکنان شرکت نهادینه شده است و این همدلی نهادینه توانسته بزرگترین مجتمع صنعتی این استان را با وجود همه دشواری‌ها به پیش ببرد.

مدیرعامل فولاد خراسان افزود: این شرکت در عمل به وظایف خود در زمینه تامین اجتماعی و رعایت ضوابط کار شایسته و مسائل دستمزدی جزو شرکت‌های پیشرو در استان است. ضمن آن که سهامداران «صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، عشایر و روستاییان» خود عضو خانواده بزرگ بیمه اجتماعی در کشور است.

علیرضا محجوب دبیر کل خانه کارگر و عضو فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی، نیز در خصوص این بازدید گفت: در بازدید از خطوط تولید و گفتگو با کارکنان مجتمع، آن چه بیش از هرچیز مشهود بود، همت و همدلی و اعتقاد راسخ کارکنان نسبت به مساله تولید بود و این مساله جای خرسندی و قدردانی دارد.

او افزود: توجه به حمایت اجتماعی و تامین معیشت کارکنان و اجرای دقیق ضوابط کار با دیدگاه مثبت و روشن در این مجتمع، حاکی از آن است که مدیریت این مجموعه برای این موضوعات راهبرد و دیدگاه مثبتی دارد و این مساله شایسته قدردانی است.
 
انتهای پیام//س.ح
 

 

همدلی کارکنان و راهبرد روشن مدیریت فولاد خراسان شایسته قدردانی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.