با حضور رئیس سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری کشور ۳ مجتمع گردشگری در محلات افتتاح شد.

افتتاح ۳ مجتمع گردشگری در محلاتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ،  با حضورعلی اصغر مونسان معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور ۳ طرحگردشگری در شهرستان محلات افتتاح شد.

این طرح‌ها شامل مجتمع اقامتی کسری، مجتمع اقامتی امیرکبیر در منطقه آبگرم‌محلات و مجتمع گردشگری نور در محلات است.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در سفر یک روزه به استان مرکزی پس از محلات به خمین خواهد رفت و ضمن از قلعه تاریخی میشیجان شهرستان خمین و بیت تاریخی حضرت امام خمینی رحمت الله علیه در خمین مجتمع گردشگری سی گل را افتتاح خواهد کرد.

معاون رئیس جمهور سپس به اراک مرکز استان مرکزی می‌رود و ضمن افتتاح دستگاه پرتو درمانی بیمارستان سینا، به عنوان یکی از پایگاه‌های توریسم سلامت، با هنرمندان، پیشکسوت صنایع دستی و دارنده نشان ملی یونسکو دیدار خواهد کرد.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، شامگاه دیشب وارد استان مرکزی شد و در بدو ورود به این استان، مورد استقبال رسمی مهدی زندیه وکیلی معاون عمرانی استانداری مرکزی، مدیرکل میراث فرهنگی این استان و جمعی از مسئولان محلی قرار گرفت و در بدو ورود به استان مرکزی از مجتمع گردشگری همای سعادت در مسیر دلیجان بازدید کرد.

مونسان همچنین در بازگشت از استان مرکزی و در مسیر تهران با حضور در شهر ساوه از مسجد جامع این شهر دیدن خواهد کرد.

انتهای پیام / ج

بهره برداری از ۳ مجتمع اقامتی گردشگر درمحلات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.