جلوگیری از ۳۳۹ مورد ساخت و سازغیرمجاز و تجاوز به حریم راه در اردبیل

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: ۳۳۹ مورد تجاوز به حریم راه و ساخت و ساز غیرمجاز شناسایی، توقف و قلع و قمع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی صبحی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل در بازدید از حوزه استحفاظی اردبیل در گردنه حیران با قدردانی از حمایت‌های دستگاه قضائی استان گفت: از این میزان ۱۴۶ مورد ساخت و ساز غیرمجاز شناسایی، به ۱۴۴ مورد توقف و اخطار ساخت صادر و ۴۹ مورد دیگر نیز با هماهنگی و اخذ دستور قضایی در ۴ ماه گذشته قلع و قمع شده است.

او افزود: گشت‌های راهداری بطور مرتب در محور‌ها حضور فعال دارند و در مدت یاد شده توانستند ۳۷۳ مورد تابلوی تبلیغاتی غیرمجاز در حریم قانونی راه را شناسائی، برخورد و قلع و قمع کنند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل راه و حریم آن به عنوان سرمایه ارزشمند ملی دانست و تصریح کرد:راهداران دیار سبلان برای حفاظت و صیانت از این مهم باهمه توان شبانه روز تلاش کرده وبا متخلفین با قاطعیت برخورد می‌کنند

صبحی نصب بیش از هزارو ۸۰۰ عدد تابلوی الزامی در راه‌ها را یادآور شد و تصریح کرد: در مدت یاد شده ۶۷۰ مترمربع تابلو‌های اطلاعاتی توسط راهداران در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل نصب شده است.

صبحی گفت: ۲۰ کیلومتر روکش آسفالت در نقاط مختلف استان اردبیل توسط راهداران سخت کوش انجام شده و ۲۰ کیلومتر دیگر نیز در دست اجراست.

او تصریح کرد: راهداران پرتلاش توانستند در مدت یادشده شستشوی ۸ هزارو ۳۵۰ عدد تابلو، تسطیح ۷۸۵ کیلومتر راه، اصلاح ۳ هزارو ۷۰۰ مترطول شیب شیروانی راه‌ها و هزارو ۱۳۲ شاخه گاردریل را تعمیر و نصب کنند.

انتهای پیام/ح

نصب ۱۸۰۰ عدد تابلوی الزامی در راه‌های اردبیل

برچسب ها: راهداری ، جاده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.