مسول فنی طرح ملی جاده پاتاوه دهدشت گفت: قطعه سوم جاده پاتاوه دهدشت 58 درصد پیشرفت فیزیکی دارد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، مسول فنی طرح ملی جاده پاتاوه دهدشت با اشاره به اینکه این محور در سه قطعه کار شده است گفت: قطعات اول ودوم به طول ۵۶ کیلومتر به بهره برداری رسیده و قطعه سوم نیز ۶۳ کیلومتر طول دارد که هم اکنون ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

سید حسن خادمی افزود: در قطعه سوم این محور ۱۱ پل خاص وجود دارد که تا کنون ۴ پل به بهره برداری رسیده، پل مارون که یکی از دو پل بزرگ این طرح است تا پایان آذر ماه و پل دیگر نیز که ۳۰۰ متر طول دارد و از گلوگاه‌های طرح محسوب می‌شود نیز تا پایان سال و یا اردیبهشت ماه سال آینده تکمیل و مورد استفاده قرار خواهد گرفت و ما بقی پل‌ها تا پایان مرداد ماه سال جاری تیرگذاری شده و در آینده نزدیک نیز به بهره برداری می‌رسند.

او گفت: ۴۰ کیلومتر از قطعه سوم این محور تاکنون آسفالت شده و ۲۳ کیلومتر نیز در مرحله زیرسازی و روسازی است.

خادمی افزود: در قطعه سوم ۷ دستگاه تونل به طول ۵ هزار و ۵۰۰ متر وجود دارد که کاملا حفاری شده و فقط حفاری ۱۵۰ متر از تونل شماره ۴ باقی مانده و در حال کار است.

مسول فنی طرح ملی جاده پاتاوه دهدشت به مشخصات فنی تونل‌های قطعه سوم اشاره کرد و گفت: تونل شماره یک، هزار و ۲۰۰ متر طول دارد که در حال لاینینگ است و تا کنون ۵۰۰ متر آن انجام شده و مابقی به سرعت در حال کار است، تونل شماره ۲ و ۳ نیز عملیات لاینینگ به پایان رسیده و تونل ۴ نیز ۸۵۰ متر طول دارد که ۱۵۰ متر از حفاری خروجی تونل باقی مانده و در ورودی تونل کار لاینینگ در حال انجام است و سه تونل باقی مانده نیز به طول ۲ هزار و ۵۰۰ متر بعه بهره برداری رسیده و ترافیک در حال انجام است.

سد حسن خادمی افزود: ترافیک در ۲۰ کیلومتر از قطعه سوم محور پاتاوه دهدشت جاری است و مردم از مسیردهدشت به سمت قلعه رئیسی و دیشموک بر این محور تردد دارند.

او گفت: هم اکنون برای بیش از ۹۰۰ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم در این طرح اشتغالزایی شده است.

عدل هاشمی پور نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی هم در بازدید از این طرح گفت: در این پروژه اقدامات خوبی انجام گرفته، پل‌های خاص و تول‌ها با سرعت قابل قبولی در حال کار هستند که تلاش همه مجموعه‌ها بر این است که تا پایان سال جاری به صورت موقت تردد بر روی این محور انجام گیرد.

 انتهای پیام/غ

اشتغالزایی برای بیش از ۹۰۰ نفر در ساخت جاده پاتاوه به دهدشت

برچسب ها: وضعیت راه ها ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.