۱۲ هزار دانش آموز گیلانی در طرح تابستانی "نشاط معنوی" شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، حجت الاسلام ستار علیزاده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان گفت: ۱۲ هزار دانش آموز در این استان از برنامه‌های طرح تابستانی نشاط معنوی بهره‌مند شدند.

او افزود: در طرح تابستانی نشاط معنوی به منظور بهینه سازی اوقات فراغت از سوی اوقاف و امور خیریه گیلان، ۵ هزار دانش آموز دوره ابتدایی و ۷ هزار دانش آموز در دوره اول و دوم متوسطه از برنامه‌های این طرح بهره‌مند شدند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان اظهار داشت: ۶۸ اردوی یک روزه، ۷۲ برنامه ورزشی، ۴۷ برنامه مهارتی، ۷۳ برنامه اردویی و تفریحی و ۱۰۱ برنامه آموزشی برای دانش آموزان شرکت کننده در کلاس‌های این طرح برگزار شد.

حجت الاسلام علیزاده با بیان اینکه ۱۵ روحانی اعزامی و ۱۴۲ روحانی بومی در اجرای طرح نشاط معنوی همکاری کردند، گفت: در اجرای این طرح ۳۱ خیمه معرفت با حضور روحانیون و مبلغان بومی و اعزامی دائر شد.

او با اشاره به اجرای طرح نشاط معنوی در ۱۲۵ بقعه متبرکه و امام زاده گیلان افزود: طرح تابستانی نشاط معنوی در راستای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان و نوجوانان با اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی، آموزشی و تفریحی در فضای معنوی امام زادگان برگزار شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان تصریح کرد: در اجرای این طرح نهاد‌هایی از جمله آموزش و پرورش، شهرداری ها، دهیاری‌ها و شورا‌ها همکاری کردند.

استان گیلان ۹۴۱ بقعه متبرکه دارد.

انتهای پیام/ع

شرکت ۱۲ هزار دانش آموز گیلانی در طرح تابستانی "نشاط معنوی"

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.