همزمان با هفته دولت ۴ پروژه بهداشتی، خدماتی و ورزشی در بروجرد به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، همزمان با هفته دولت ۴ پروژه بهداشتی، خدماتی و ورزشی در بروجرد به بهره برداری رسید.
شهرام ممدوحی معاونت درمان شبکه بهداشت و درمان بروجرد در حاشیه بهره برداری از پروژه‌های شهرستان بروجرد  اظهار داشت: امروز بخش جراحی و سی سی یو بیمارستان آیت اله بروجردی (ره) به بهره برداری رسید؛ جراحی عمومی، چشم، مغز و اعصاب، گوش و حلق و بینی در این بخش انجام می‌شود و ۲۵ تخت برای ارائه خدمات آماده شده است، همچنین در بخش آی سی یو ۸ تخت بیمارستانی برای ارائه خدمات به بیماران مهیا شده است.

مسعود فلاح معاون فرماندار بروجرد نیز در این مراسم افزود: جایگاه سوخت با هزینه‌ای بالغ بر هشت میلیارد تومان امروز افتتاح شده است؛ این جایگاه شامل ۲۰ نازل در بلوار شهیدی توسط بخش خصوصی آماده تجهیز شده که با بهره برداری از این پروژه، زمینه اشتغال برای ۱۰ نفر از جویندگان کار فراهم شده است.

احمد پارسا رئیس اداره راه و شهرسازی بروجرد در مراسم بهره برداری از این پروژه گفت: این سالن ورزشی از پروژه‌های در حوزه بافت بازآفرینی شهری بوده که برای ورزش‌های رزمی مهیا شده است.

وی افزود: این سالن ورزشی در زمینی به مساحت ۶۰۰ متر و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات ملی ساخته شده و در اختیار مردم محله دره غریب قرار دارد؛ امروز همچنین کانال سنگی دره غریب به طول ۴۲۰ متر و با اعتبار ۸۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/ب

پروژه‌های بهداشتی، خدماتی و ورزشی در بروجرد افتتاح شد

برچسب ها: فرمانداری ، افتتاحیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.