سرپرست فرمانداری کوهدشت گفت: باتوجه به نوسانات به‌وجود آمده حدود ۶۰درصد صنایع این شهرستان تقریباً حالت تعطیل به‌خود گرفته‌اند و یا با ظرفیت بسیار پایین کار می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، سرپرست فرمانداری کوهدشت گفت: باتوجه به نوسانات به‌وجود آمده حدود ۶۰درصد صنایع این شهرستان تقریباً حالت تعطیل به‌خود گرفته‌اند و یا با ظرفیت بسیار پایین کار می‌کنند.
محمدرضا آزادبخت  اظهار داشت: باتوجه به سیاست‌هایی که نظام و دولت برای مقابله با تحریم‌های ناجوانمردانه نظام سلطه برقرار کرده خوش‌بختانه یک ثبات اقتصادی را در سطح کشور شاهد هستیم.

وی با تأکید به اینکه باید خدمات دولت به مردم ارائه شود، افزود: در هفته دولت ۲۶ پروژه با اعتبار ۵۲ میلیارد تومان در کوهدشت کلنگ‌زنی و افتتاح می‌شود.

سرپرست فرمانداری کوهدشت با بیان اینکه این شهرستان در سال ۶۸ از بخش به شهرستان ارتقا یافته‌است، عنوان کرد: کوهدشت در گذشته با احتساب رومشکان پنج بخش و پنج شهر داشت، اما اکنون چهار بخش، چهار شهر و ۹ دهستان دارد.

وی با اشاره به اینکه شهرستان کوهدشت حدود ۱۸۷ هزار نفر با وسعت ۳ هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع و در منتهی‌الیه جنوب غربی لرستان است، بیان کرد: امیدواریم مجموعه دستگاه‌های دولتی به‌سمتی برویم تا از فرصت‌ها بیش‌تر در راستای توسعه این شهرستان استفاده کنیم.

آزادبخت با بیان اینکه کوهدشت یکی از شهرستان‌های جوان از نظر جمعیتی بوده، گفت: این شهرستان از نظر اقتصادی به بخش کشاورزی و دامپروری وابسته است، هم‌چنین صنایعی را داریم که باتوجه به نوسانات به‌وجود آمده حدود ۶۰ درصد آن‌ها تقریباً حالت تعطیل به‌خود گرفته‌اند و یا با ظرفیت بسیار پایین کار می‌کنند.

انتهای پیام/ب

۶۰ درصد صنایع کوهدشت تعطیل است‌

برچسب ها: فرمانداری ، صنایع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار