مدیرکل آموزش پرورش استان همدان گفت: عملیات اجرایی طرح آموزشگاه ۱۵ کلاسه خیری حاج ولی اله حمیدی آغاز شد.

آغاز عملیات اجرایی طرح آموزشگاه ۱۵ کلاسه در نهاوندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمد پور داود، مدیرکل آموزش پرورش استان همدان گفت: آموزشگاه ۱۵ کلاسه خیری حاج ولی اله حمیدی با ۳ هزار مترزیربنا و طراحی نوین در نهاوندساخته خواهد شد.

او افزود: مرکز رفاهی فرهنگیان نهاوند هم به زودی در زمین خیری حاج محمد تقی صالحی در  ساخته می‌شود.

مدیرکل آموزش پرورش استان همدان با بیان اینکه هیچ مدرسه نفتی در استان نداریم و سیستم گرمایشی همه مدارس به روز است، افزود: در مدارس استان همدان هیچ سیستم گرمایشی به ویژه بخاری غیراستاندارد وجود ندارد.

مدیر کل نوسازی استان همدان هم در ادامه با بیان اینکه نهاوند روی گسل زلزله قرار دارد و مدارس قدیمی آن باید نوسازی شود، گفت: مدرسه ۹کلاسه سنایی و ۱۴کلاسه مسکن مهر، گل زرد، کوهانی در حال ساخت است که با تکمیل این مدارس اگر ۳ مدرسه دیگر در نهاوند نوسازی و کامل شوند دیگر هیچ مشکلی از نظر فضای آموزشی در این شهرستان وجود نخواهد داشت .

تیموری با بیان اینکه نیکوکاران ۴۰ در صد مدارس کشور را ساخته اند افزود: در استان همدان از سال ۷۷  نیکوکاران ساخت مدارس را شروع کرده اند که تعهد شان در آن سال ۵۸۰ میلیون تومان بوده است و در حال حاضر در سال ۹۸ تعهد خیران مدرسه ساز  به ۴۲ میلیارد تومان رسیده است 

انتهای پیام/ب

مرکز رفاهی فرهنگیان نهاوند به زودی ساخته می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار