رئیس اداره اوقاف رودبار از آبرسانی روستا و امامزاده نورالعرش به همت گروه جهادی رضوی دانشجویی شهید سید یونس رودباری خبر داد.

آبرسانی امامزاده نورالعرش به همت گروه جهادی شهید سید یونس رودباریبه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، حجت الاسلام حمید رهبرشاد، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رودبار گفت: آبرسانی روستا و امامزاده نورالعرش رودبار به همت گروه جهادی و رضوی دانشجویی شهید سید یونس رودباری اجرا شد.

او، با بیان اینکه عملیات آبرسانی روستا از دو هفته پیش آغاز شد، افزود: به سازی و حفر و لوله گذاری یک کیلومتری خط انتقال در مسیر‌های کوهستانی و صعب العبور با تلاش بی وقفه دانشجویان گروه جهادی انجام گرفت.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رودبار گفت: در این طرح خدمت رسانی ۲۰ نفر از دانشجویان گروه جهادی یاد شده مشارکت داشتند.

حجت الاسلام حمید رهبرشاد افزود: این طرح به همت گروه جهادی رضوی شهید سید یونس رودباری از دو هفته پیش آغاز شد.

او، با اشاره به تامین محل اسکان این گروه جهادی از سوی اوقاف رودبار، گفت: بخشی از هزینه لوله‌های استفاده شده در این طرح خدمت رسانی از محل اعتبارات عمرانی بقعه متبرکه نورالعرش تامین می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رودبار، با قدردانی از گروه‌های جهادی که وقت خود را صرف خدمت به مردم می‌کنند، تصریح کرد: بهره گیری از توان نیرو‌های جهادی در ترویج امور فرهنگی و عمرانی بقاع شهرستان رودبار در دستور کار قرار دارد.

 

انتهای پیام/م.ع

به همت گروه جهادی شهید سید یونس رودباری به امامزاده نورالعرش آبرسانی شد

برچسب ها: سازمان اوقاف ، آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.