سخنگوی وزارت امور داخلی جنبش حماس اعلام کرد همه سرویس‌های امنیتی و نیرو‌های پلیس برای پیگیری تحولات امنیتی نوار غزه به حال آماده باش درآمده‌اند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، ایاد البزم، سخنگوی وزارت امور داخلی جنبش حماس به این خبرگزاری گفت: دو عامل انتحاری شامگاه دیشب خود را در ایست و بازرسی نیرو‌های پلیس در غزه منفجر کردند و ما هویت آنان را شناسایی کردیم و تحقیقات برای شناسایی عاملانی که در پسِ این انفجار‌ها هستند، ادامه دارد.

ایاد البزم افزود: کسانی که درپس ِاین اقدام بزدلانه هستند، اهداف شان همسو با اهداف رژیم صهیونیستی برای ایجاد بی ثباتی اوضاع امنیتی نوار غزه است. همه سرویس‌های امنیتی و نیرو‌های پلیس برای پیگیری تحولات امنیتی نوار غزه به حال آماده باش قرار گرفتند.

دو انفجار انتحاری دیشب در دو ایست و بازرسی نیرو‌های پلیس در نوار غزه صورت گرفت. انفجار اول در غرب شهر غزه و انفجار دوم هم در منطقه الشیخ عجلین در جنوب غرب شهر غزه روی داد. گردان‌های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس در بیانیه‌ای از سرویس‌های امنیتی خواست هر کسی را که به دنبال ایجاد ناامنی برای مردم است، نابود کنند.

یک منبع آگاه بر روند تحقیقات پرونده انفجار‌ها در نوار غزه گفت: این انفجار‌ها توسط گروه‌های سلفی تندرو صورت گرفت. دو عامل انتحاری با استفاده از دو موتور سیکلت بمب گذاری شده این حملات را انجام دادند.

در همین حال، منابع نزدیک به سرویس‌های امنیتی حماس اعلام کردند شماری از افراد مظنون به دست داشتن در انفجار‌های دیشب بازداشت شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار