استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه کارهای انجام شده بعنوان خدمات نظام باید برای مردم تببین شود، گفت: گلایه مردم را بشنویم و هر جا کوتاهی کردیم عذرخواهی کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، کلنگ‌زنی و بهره‌برداری از چهار پروژه عمرانی به نمایندگی از ۳۹ پروژه شهرستان آغاز شد.استاندار کهگیلویه و بویراحمد و هیئت همراه در بدو ورود به شهرستان با حضور در گلزار شهدای دهدشت با آرمان‌های شهدا تجدید بیعت کردند.

حسین کلانتری در آیین ادای احترام به مقام شهدا گفت: مردم مشکل و کمبودهایی دارند اما در حوزه‌های مختلف کارهایی در حال انجام است که خدمات نظام اسلامی است و باید در جریان باشند.

او گفت: با تلاش دست‌اندرکاران اقداماتی انجام شده یا در حال کار است و البته کارهای انجام نشده‌ای هم وجود دارد که باید پیگیری شوند.

کلانتری افزود: رسانه‌ها در راستای فرمایش مقام معظم رهبری خدمات نظام را به مردم بگویند که بیان خدمات نظام کار ارزشمندی است.

او با بیان اینکه نباید مردم نا امید شوند افزود:مردم اگر ببینند با همه تحریم‌ها و فشارها کار انجام می‌شود امیدوار می‌شوند البته وظیفه مسئولان سنگین‌تر است و باید جهادی کار کنند.

مدیر ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد گفت: گلایه مردم را بشنویم و جواب دهیم 
و هرجایی هم کوتاهی کردیم عذرخواهی کنیم.

انتهای پیام/ط

عذرخواهی بابت کوتاهی ها

برچسب ها: شهدا ، استاندار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.