برنامه‌های ایام محرم صدا و سیمای اردبیل اعلام شد

مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل گفت: برنامه‌های عزادارای ماه محرم از صدا و سیمای مرکز اردبیل اعلام شده و برنامه‌های عزاداری به صورت زنده از شبکه استانی سبلان پخش می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ علی ملااحمدی، مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل در جلسه تشریح برنامه‌های صدا و سیمای مرکز اردبیل به مناسبت ایام عزاداری ماه محرم در اردبیل اظهار داشت: برنامه‌های عزادارای ماه محرم از صدا و سیمای مرکز اردبیل اعلام شده و برنامه‌های عزاداری به صورت زنده از شبکه استانی سبلان پخش می‌شود.

او با اشاره به این که برنامه‌های مختلفی به مناسبت فرارسیدن ماه محرم در صدا و سیمای مرکز اردبیل در نظر گرفته شده است بیان کرد: عزدارای‌های ماه محرم اردبیل که در دنیا نیز زبانزد عام و خاص است باید به شکل گسترده و منسجم پوشش داده شود که به همین منظور از ۵ محرم برنامه‌های عزاداری در شهرستان‌های اردبیل آغاز شده و در شبکه سبلان پخش می‌شود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل گفت: برنامه اجتماع تاسوعا و عاشورای حسینی نیز به صورت زنده انعکاس داده می‌شود که تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه برای برگزاری هر چه باشکوه این مراسمات در دستور کار قرار گرفته است.

ملااحمدی تصریح کرد: از برنامه‌هایی که به صورت روزانه به مناسبت ایام عزاداری ماه محرم پخش می‌شود می‌توان به پخش ۱۲ برنامه " کربلا قهرمانلاری"، پخش ۸ برنامه "عاشیق لر نواسی" ۱۲ ویژه برنامه زنده ۶۰ دقیقه‌ای با عنوان «گونش قافیله سی»، پخش مداحی سلیم موذن زاده، پخش ۱۲ ویژه برنامه"عزاداری حسینه ثارالله"، پخش نوحه‌های قدیمی، پخش ویژه برنامه‌های تاسوعا و عاشورا برای ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان اشاره کرد.

اواظهار کرد: از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده می‌توان به برنامه‌های «عزاداری حسینیه ثارالله»، «حسین عاشیقلری»، «عزاداری شهرستانها»، «عزاداری بازار»، پخش طشت گذاری حسینیه اوچدوکان، مسجد جامع و مسجد اعظم، پخش تجمع عظیم مردم اردبیل در روز تاسوعا و تجمع عظیم عزاداران مردم اردبیل در عاشورای حسینی اشاره کرد.

انتهای پیام/ س

اعلام پخش ویژه برنامه‌های صدا و سیمای اردبیل در ایام محرم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.