چهارمین همایش کشوری زیبایی اسب به میزبانی شهر غرق آباد ساوه برگزار شد.

همایش زیبایی اسب در غرق آباد ساوهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ،چهارمین همایش کشوری زیبایی اسب به میزبانی شهر غرق آباد ساوه برگزار و در این همایش یکروزه، چابک سوارانی از رده های سنی مختلف حضور داشتند که با استقبال چشمگیر اهالی و شرکت کنندگان روبه رو شد.

ابوالفضل باباشلو رییس شورای شهر غرق آباددر گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک گفت:

در چهارمین همایش کشوری زیبایی اسب، شهر غرق آباد میزبان ۱۲۳ اسب و سوارکار از ۱۹ استان کشور است.

حسین نفیس قدیری شهردار غرق آباد هم گفت: این قبیل همایش‌ها با حمایت مدیریت شهری در جهت افزایش نشاط اجتماعی و معرفی قابلیت‌های صنعت پرورش اسب در این شهر سالانه برگزار می‌شود.

فرماندار ساوه در این همایش با اشاره به وجود ظرفیت‌های بالقوه پرورش اسب در شهر غرق آباد گفت: سرمایه گذارانی که قصد حضور و فعالیت در زمینه‌ی اشتغال و تقویت صنعت اسب در شهر غرق آباد را دارند از طریق هماهنگی با نهاد‌های متولی، تلاش خواهیم کرد که این حرفه در منطقه رونق بیش از گذشته داشته باشد.

منصوری نماینده مردم ساوه و زرندیه در حاشیه این همایش گفت: پرورش اسب اگر با حمایت و علاقه همراه باشد می‌تواند موجب اشتغال خوبی در منطقه شود.

منصوری افزود: سال گذشته وعده اختصاص زمین را به علاقمندان این رشته داده بودیم، اما تاکنون از سوی متقاضیان اعلام آمادگی واگذاری نشده است.

گفتنی است حمایت از این صنعت می‌تواند علاوه بر تولید ثروت موجب اشتغال پایدار در منطقه شود.

انتهای پیام/ م

چهارمین همایش کشوری زیبایی اسب به میزبانی شهر غرق آباد ساوه

برچسب ها: اسب سواری ، مسابقات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.