مهم‌ترین حوادث امروز دوشنبه ۱۱ شهریور ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث امروز دوشنبه ۱۱ شهریور ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.
 

کشف ۵ کیلوگرم انواع موادمخدر در نکا


سرهنگ حسین زارع فرمانده انتظامی شهرستان نکا، گفت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و جلب رضایت عمومی شهروندان، طرح عملیاتی ظفر با محوریت ناامن کردن محیط برای سارقان، فروشندگان موادمخدر و مجرمان در سطح شهرستان نکا به مرحله اجرا در آمد.

او افزود: ماموران با هماهنگی قضائی در چندین مرحله عملیات موفق شدند، ۵ کیلو و ۷۹۶ گرم انواع مواد مخدر را از متهمان کشف کنند

سرهنگ زارع گفت: در این طرح ۴ اراذل و اوباش، ۱۵۱ متهم و مجلوب دستگیر شدند و یک واحد صنفی متخلف پلمب شد.

او از برخورد و اعمال قانون ۶۷۵ مورد تخلف در حوزه راهور خبر داد و افزود: ۴۶ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف توقیف شد و ۲ دستگاه خودرو و ۱ دستگاه موتورسیکلت سرقتی نیز کشف شد.

سرهنگ زارع از کشف ۲ هزار و ۲۹۰ قلم اجناس قاچاق به همراه ۳ تن و ۵۰۰ کیلوگرم چوب جنگلی قاچاق و ۴ دستگاه کولر خارجی قاچاق خبر داد.

سارق کیف قاپ در آمل دستگیر شد

سرهنگ نعمت الله آزادی فرمانده انتظامی شهرستان آمل، گفت: در پی وقوع چندین فقره کیف قاپی در این شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات میدانی و بررسی‌های همه جانبه موفق شدند، سارق کیف قاپی را که با موتور‌های پلاک مخدوش اقدام به کیف قاپی می‌کرد، شناسایی کنند.

سرهنگ آزادی گفت:با شناسایی متهم و مخفیگاهش، ماموران با هماهنگی قضائی و با همکاری عوامل کلانتری ۱۱ در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه متهم را دستگیر کردند.

او افزود: متهم در تحقیقات پلیس به ۸ فقره سرقت و کیف قاپی اقرار کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار