مهم‌ترین حوادث امروز سه شنبه ۱۲ شهریور ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث امروز سه شنبه ۱۲ شهریور ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف انواع موادمخدر در میاندورود

داداش تبار فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود، گفت: با هدف ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه با قاچاق کالا، مبارزه با موادمخدر، جمع آوری معتادان، کنترل مجرمان سابقه دار و در نهایت کاهش آسیب‌های اجتماعی طرح ارتقای امنیت اجتماعی به مدت ۳ روز در سطح شهرستان میاندورود به مرحله اجرا درآمد.

او با اشاره به دستاورد‌های این طرح از کشف ۷ فقره انواع سرقت خبر داد و افزود: در این طرح، ۴ سارق شناسایی و دستگیر شدند و ۳ خودرو و موتورسیکلت سرقتی نیز از متهمان کشف شد.

سرهنگ داداش تبار با اشاره به کشف ۱۰ کیلوگرم انواع موادمخدر از شناسایی و دستگیری ۴ قاچاقچی موادمخدر، ۹ خرده فروش و ۲۷ معتاد متجاهر در این طرح خبر داد و گفت: متهمان به مرجع قضائی معرفی و معتادان به مراکز ترک اعتیاد ماده ۱۶ و ۱۵ اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود با اشاره به اینکه یکی از محور‌های مهم طرح ارتقای امنیت اجتماعی، برقراری نظم و امنیت برای شهروندان است افزود: بیش از ۴۶ خودرو و ۵۱ موتورسیکلت متخلف در حوزه راهنمایی و رانندگی توقیف شدند.
 

دستگیری سارق اماکن خصوصی در بابل


سرهنگ سیدمحسن جعفری فرمانده انتظامی شهرستان بابل، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از منازل و اماکن خصوصی و عمومی در این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود:با انجام اقدامات اطلاعاتی ماموران انتظامی بخش گتاب این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه متهم را شناسایی کردند.

سرهنگ جعفری گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی متهم دستگیر شد و در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۲۰ فقره سرقت، شامل سرقت از منزل، کابل برق و در پوش فاضلاب شهری در این شهرستان اعتراف کرد.

او افزود: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
انتهای پیام/س


انتهای پیام/س
برچسب ها: حوادث ، رویداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار