نماینده مردم تهران گفت: انتظار داریم که آقای حاجی میرزایی در سطح معاونان از زنان هم استفاده کند.

انتظاراتمان در تعیین وزیر زن محقق نشدبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، فاطمه ذوالقدر نماینده مردم ری، تهران، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر در موافقت با وزیر پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: حاجی میرزایی با سابقه طولانی در نظام آموزشی کشور با دولت همکاری داشته و عضو شورای معلمان بوده که نه قدرت طلب و نه جاه‌طلب است.

نماینده مردم ری، تهران، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر با بیان اینکه وزیر پیشنهادی در برنامه‌های خود موارد ویژه‌ای را گفته است، افزود: توسعه و ترویج فعالیت‌های پرورشی و فرهنگی، بازمهندسی برنامه‌های درسی و بهسازی منابع انسانی در دستور کار حاجی میرزایی قرار دارد.

او تصریح کرد: اصلاح نظام پرداخت بر اساس شایستگی‌ها، متناسب سازی منابع انسانی در چارچوب برنامه درسی ملی و اهداف سند بنیادین و همچنین تعلیم و تربیت سرمایه انسانی با محوریت دانشگاه‌های فرهنگیان و شهید رجایی به عنوان یک رویکرد تکمیلی در برنامه‌های وزیر پیشنهادی وجود دارد.

ذوالقدر ادامه داد: هر چند انتظار ما برای حضور یک وزیر زن در کابینه دولت محقق نشد، اما از حاجی‌ میرزایی انتظار داریم تا از توانمندی‌های بانوان در پست‌های مدیریتی و معاونت‌ها استفاده کند و همچنین با مافیای کنکور و رشد مراکز آموزشی آزاد مبارزه کند.

نماینده مردم ری، تهران، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر در بخش پایانی سخنانش تصریح کرد: برقراری عدالت آموزشی و توجه به دختران بازمانده از تحصیل و وضعیت ورزش دانش آموزان باید توسط وزیر پیشنهادی پیگیری شود؛ امیدواریم که امروز با رأی بالای مجلس برنامه‌های حاجی‌ میرزایی جامه‌ عمل به خود بپوشاند.


بیشتر بخوانید: مونسان و حاجی‌میرزایی از مجلس رأی اعتماد گرفتند




انتهای پیام/

برچسب ها: مجلس ، فاطمه ذوالقدر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار