مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان گفت: تندیس غرفه ممتاز و ویژه نمایشگاه هفته دولت به اداره‎کل میراث فرهنگی خوزستان رسید.

سید حکمت اله موسوی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: مراسم تجلیل از برگزیدگان و عوامل اجرایی نمایشگاه هفته دولت و دومین نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال خوزستان پیش از ظهر امروز سه‎شنبه ۱۲ شهریورماه ۹۸ با حضور غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، رضا قیصی‎پور مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری خوزستان، شهاب رزمی مدیرکل عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری خوزستان، سعید رضوانی مدیرکل روابط عمومی و امور بین‎الملل استانداری خوزستان و مدیران دستگاه‎ها و سازمان‎های اجرایی حاضر در نمایشگاه در محل سالن جلسات استانداری خوزستان برگزار شد.

او بیان داشت: در آئین تقدیر از برگزیدگان و عوامل اجرایی نمایشگاه هفته دولت و دومین نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال خوزستان اداره‎کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان به عنوان غرفه ممتاز و ویژه این نمایشگاه شناخته شد.

موسوی تصریح کرد: در این آئین از فرمانداری‌ها و دستگاه‌های برگزیده در نمایشگاه هفته دولت و دومین نمایشگاه کارآفرینی تجلیل شد که در این میان غرفه اداره‎کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان به عنوان غرفه ممتاز و ویژه این دوره از نمایشگاه انتخاب شد و تندیس این بخش را از آن خود کرد.

نمایشگاه بزرگداشت هفته دولت و دومین نمایشگاه تخصصی کارآفرینی و اشتغال از ۶ تا ۹ شهریورماه ۹۸ در محل دائم نمایشگاه‎های بین‎المللی اهواز برپا شد.

انتهای پیام/گ

درخشش غرفه اداره میراث فرهنگی در نمایشگاه هفته دولت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.