سرپرست تیم دوومیدانی سپاهان گفت: ما در هفته دوم تلاش می‌کنیم که فاصله مان را با صدرجدول لیگ دوومیدانی کم کنیم و نیم نگاهی هم به جایگاه نخست این رقابت‌ها داریم.

عزیز الله مشفقی سرپرست تیم دوومیدانی سپاهان در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حضور مقتدرانه در لیگ دوومیدانی اظهار کرد: سپاهان باشگاه ساختارمند و ریشه داری است که در ۲۴، ۲۵ رشته ورزشی در لیگ‌های برتر تیمداری می‌کند و در رده‌های مختلف سنی بیش از ۳۰۰۰ ورزشکار را ساماندهی کرده است. از تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان تشکر می‌کنم که با وجود اینکه امسال در لیگ دوومیدانی تیم‌ها بسته شده بودند، اما با پیگیری‌های  او، برکت رئیس هیئت دوومیدانی استان اصفهان و مساعدت ویژه عظیمیان مدیرعامل کارخانه فولاد مبارکه اصفهان این باشگاه امسال در دوومیدانی تیمداری کرد.


بیشتر بخوانید: قاسمی: باشگاه سپاهان سرمایه گذاری خوبی در دوومیدانی کرده است


مشفقی گفت: تیم آسان پرداخت سال هاست که در لیگ دوومیدانی شرکت می‌کند و ورزشکاران و کادر فنی باتجربه‌ای دارد منتهی ما سپاهان هستیم و به سادگی تیم‌ها نمی‌توانند از نام سپاهان عبور کنند و برای قهرمانی باید زحمت بکشند. به هر حال هر تیمی شایسته‌تر باشد قهرمان این دوره از رقابت‌های دوومیدانی می شود. ما در هفته دوم تلاش می‌کنیم که فاصله مان را با صدرجدول کم کنیم و نیم نگاهی هم به حضور در جایگاه نخست این رقابت‌ها داریم.

نتایج تیم ما در هفته اول لیگ رضایت بخش بود 

او بیان کرد: باشگاه سپاهان به رسالت خود در دوومیدانی عمل کرد و از ورزشکارانی که کمتر مورد عنایت باشگاه‌های دیگر هستند مورد حمایت قرار داد و ورزشکاران را برای حضور در لیگ سازماندهی کردیم. هر چند زمان برای بستن تیم دوومیدانی سپاهان کم داشتیم و حدود یک ماه طول کشید تا یک تیم خوب را جمع و جور کنیم، اما نتایج ما در هفته اول لیگ رضایت بخش بود و خدا را شکر با ۱۵۳ امتیاز در رده دوم جدول رده بندی هستیم.

تیم دوومیدانی سپاهان  فصل آینده حرف زیادی برای گفتن دارد 

سرپرست سپاهان  تصریح کرد: به نظرم لیگ پویایی را علاقمندان به دوومیدانی ببینند و مسابقات خوبی را مشاهده کنند به خصوص در هفته سوم که رقابت‌ها از لحاظ حساسیت به اوج خود می‌رسد. از کیهانی رئیس فدراسیون دوومیدانی، فتحی مسئول برگزاری مسابقات لیگ و سایر مسئولان اجرایی تشکر می‌کنم که برگزاری خوب مسابقات خیلی تلاش کردند. امیدوارم مردم هم از تماشای لیگ دوومیدانی لذت برده باشند. همچنین سپاهان با تجربه‌ای که امسال در لیگ دوومیدانی بدست می‌آورد به طور حتم در لیگ فصل آینده  حرف اول را می‌زند. امیدوارم مسئولان سپاهان سال آینده رده‌های پایه دوومیدانی را هم حمایت کنند.


بیشتر بخوانید: رحیمی: تیم سپاهان در کورس قهرمانی دوومیدانی قرار دارد


او درباره اینکه باشگاه سپاهان سال آینده هم در لیگ دوومیدانی تیمداری می‌کند، گفت: صددرصد اگر مسئولان سپاهان به این جمع بندی برسند که حمایتشان از رشته پایه و مادر دوومیدانی مثمرثمر بوده است و به اهدافشان هم برسند به طور حتم سال آینده هم نه تنها در رده بزرگسال دوومیدانی بلکه در رده‌های پایه هم تیمداری می‌کنند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از دوومیدانی ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار