مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: عباس شیبک یکی از ورزشکاران این استان از سوی فدراسیون ووشوی عراق به عنوان مربی آموزشی تیم ملی این کشور دعوت شد.

ووشوکار سیستان و بلوچستانی به دوره مربیگری تیم ملی عراق دعوت شدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، ادهم کرد زابلی مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: عباس شیبک یکی از ورزشکاران این استان از سوی فدراسیون ووشوی عراق به عنوان مربی آموزشی تیم ملی این کشور دعوت شد.

او افزود:براساس برنامه‌ریزی انجام شده مقرر است شیبک ۱۵ مهر به عراق اعزام شود.

او با اشاره به برخی موفقیت‌های شیبک گفت: قهرمان رقابت‌های بین المللی ووشو، عضو کمیته فنی فدراسیون ووشو جمهوری اسلامی، مربی تیم ملی دانشجویان ایران و مدیرکانون بسیج ورزشکاران سپاه سلمان سیستان و بلوچستان از جمله سوابق ورزشی و کاری این ورزشکار موفق استان است.

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان ادامه داد: ووشوی این استان در سال‌های اخیر شاهد تحولات خوبی بوده به طوریکه بسیاری از ورزشکاران این رشته در کشور و جهان خوش درخشیدند.

او افزود: ووشو به عنوان یکی از رشته‌های ورزشی پرطرفدار توانسته با فعالیت در بیشتر شهرستان‌های سیستان و بلوچستان بیش از سه هزار ورزشکار را جذب کند.

انتهای پیام/ع

رقابت‌های بین المللی ووشو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار