دارنده مدال برنز رقابت‌های کشتی فرنگی جهان گفت: باور کنید در دیدار با حریف روس دنده ام شکست و با آسیب دیدگی در دیدار رده بندی کشتی گرفتم.

عبدولی: با دنده شکسته در دیدار رده بندی کشتی گرفتم/ ما ایرانی‌ها تا پای جان می‌جنگیمبه گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در وزن ۸۲ کیلوگرم رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان سعید عبدولی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر پیتر نوواک از چک را از پیش رو برداشت. او در دور سوم در مصاف با ادلان آکیف دارنده مدال برنز اروپا از کشور روسیه با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. عبدولی در این دیدار مقابل رفیق حسین اف از کشور آذربایجان با نتیجه ۸ بر ۵ شکست خورد و به دیدار رده بندی رفت. او در این دیدار با نتیجه ۷ بر صفر یوری شکریوبا از اوکراین را مغلوب کرد و به مدال برنز دست یافت.

عبدولی در پایان دیدار رده بندی گفت: مقابل حریف روس دنده ام شکست و قصد نداشتم کشتی بگیرم و فقط بخاطر محمد بنا در دیدار رده بندی روی تشک حاضر شدم.

او تصریح کرد: کشتی گیر قزاق هم به دلیل آسیب دیدگی کشتی نگرفت، اما علیرضا دبیر حرف قشنگی زد و گفت فرق ما با آن‌ها این است که ایرانی‌ها تا پای جان در هر رقابتی می‌جنگند.

انتهای پیام/

صحبت‌های سعید عبدولی پس از کسب مدال برنز جهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
یاسر
۰۰:۲۶ ۱۲ آبان ۱۳۹۸
بنازم غیرت تمام کشتی گیر ها رو.
آخرین اخبار